שכפול מפתח לרכב סוזוקי

ברשותכם רכב מסוג סוזוקי ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

בישראל נמכרים דגמים רבים של רכב מסוג סוזוקי. בין הדגמים ניתן לציין את סוזוקי אלטו, סוזוקי ספלאש, ויטרה, סוויפט ועוד. שכפול מפתח לרכב סוזוקי אפשרי עבור כלל הדגמים, וזאת אצל מנעולן רכב מוסמך ומקצועי. עבור רכב מסוג זה קיימים מפתחות הכוללים אימובלייזר, לצד מפתחות "פשוטים". שכפול מפתח אפשרי עבור שני סוגי המפתחות, אך מורכבות השכפול משפיעה הן על משך פעולת השכפול והן על עלותו.

שכפול מפתחות

מתי מומלץ לבצע שכפול מפתח רכב

במידה ויש ברשותכם רק מפתח אחד לרכב הסוזוקי שלכם, מומלץ לגשת בהקדם האפשרי למנעולן רכב, על מנת שישכפל עבורכם מפתח נוסף. מפתח נוסף לרכב יוכל לשמש אתכם במצבים רבים. אם חלילה יגנב או יאבד לכם מפתח הרכב, אם בטעות ינעל הרכב כאשר המפתח בתוכו, או אם מדובר על רכב המשמש יותר מאדם אחד, מומלץ להקדים ולבקש שכפול מפתח לרכב סוזוקי. ההמלצה היא להחזיק בידיכם לפחות מפתח נוסף אחד, כאשר שני מפתחות נוספים יבטיחו לכם במירב הסיכויים כי לא תזדקקו לשירות של פריצת הרכב.

שחזור מפתח

במידה ולא הספקתם לשכפל מפתח נוסף לרכב, ופתאום מצאתם את עצמכם תקועים מחוץ לרכב, ללא אפשרות פתיחתו, תוכלו לגשת למנעולן רכב, על מנת שיבצע עבורכם שחזור מפתח. שחזור של מפתח זוהי פעולה יותר מורכבת משכפול, ולכן מומלץ לשכפל מראש מפתח נוסף לרכב, ולא להגיע למצב בו נעלם או נשבר המפתח, ויש צורך בשחזורו. שחזור מפתח אינו נעשה באופן מיידי, ולרוב הטיפול בנושא ימשך יותר מיום.

שכפול מקצועי

חשיבות גדולה קיימת בשכפול מקצועי של מפתח הרכב. פעולת שכפול חובבנית עלולה לגרור בעקבותיה נזק למנגנון הנעילה של הרכב, ולגבות מכם סכומי כסף גבוהים. מנעולן רכב מוסמך ומקצועי, מתמצא בסוגי מפתחות לרכבי סוזוקי, ויוכל לספק לכם מפתח נוסף במהירות. שכפול מפתח לרכב שאינו כולל אימובילייזר מתבצע בכמה דקות. תוכלו להגיע למנעולן הרכב, אשר יבצע זאת עבורכם במהירות ויעילות.

מנעולן רכב מומסך

בבחירת מנעולן לרכב יש להקפיד ולבדוק אם מדובר במנעולן מקצועי ומוסמך. מנעולן רכב אמור לעבוד רק תחת אישור של משטרת ישראל, אך בפועל ניתן לראות בעלי מקצוע רבים בתחום, אשר פועלים ללא אישור. אישורה של המטרה חשוב ביותר, והוא מוודא כי מנעולן הרכב פועל בצורה חוקית, ורק עבור מדבים בו הוא נדרש בביצוע השירות על ידי לקוח.

שירותים נוספים לרכבי סוזוקי

שירותי מנעולן רכב מקצועי המטפל ברכבי סוזוקי, כוללים מגוון שירותי התקנה, תיקון תקלה, החלפה של מנעול, פריצה לרכב, שכפול מפתח לרכב סוזוקי, שחזור מפתח, תיקון שלטים, קידוד מפתחות, מחיקת מפתחות ועוד. שירות מנעולן רכב זמין ללקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.