שחזור מפתחות לרכב

כמעט כל אחד מאתנו נתקל בחייו במצב בו נאלץ לפנות למנעולן רכב. לרוב מדובר בסיטואציות אשר היינו מעדיפים להימנע מהן… הרכב נתקע בצד הדרך, המפתח ננעל בתוך הרכב ואין באפשרותנו להגיע אליו, או שאבד לנו צרור המפתחות. חשוב לדעת כי יש פתרון לכל אחד ממצבים אלו, ואין סיבה לחשוש. באמצעות שימוש בטכניקות מתקדמות וכלים מקצועיים יעודים, ניתן לפנות למנעולן רכב מוסמך, אשר יבצע עבורכם שחזור מפתחות לרכב.

שכפול מפתחות

הצורך בביצוע שחזור מפתחות לרכב יכול לנבוע מכמה סיבות:

  • אבדן מפתח הרכב – במקרה בו אבד צרור המפתחות המכיל גם את מפתח הרכב, או אבד מפתח הרכב לבדו, ולא קיים ברשותך מפתח חלופי נוסף, קיימת בהחלט אפשרות לבצע שחזור מפתח.
  • מפתח הרכב תקול או שבור – מקרה בו חלה תקלה במפתח, שבר, או עקמומיות אשר אינה מאפשרת פתיחת הרכב, ניתן בהחלט לפתור את הבעיה על ידי פניה למנעולן רכב מקצועי, אשר ידאג לשחזר עבורכם את מפתח הרכב שלכם. במידה וקיים אצלכם מפתח תקול או שבור, מומלץ לשמור את חלקיו, דבר אשר יכול לסייע בשחזור, ולזרז את התהליך, איך אין בכך חובה.

כיצד מתבצע שחזור מפתחות לרכב

מנעולן רכב מוסמך, בקי ומיומן בביצוע פעולת שחזור מפתחות עבור רכבים, שולט בטכניקות מתקדמות, באמצעותן ניתן לשחזר מפתחות לרכב, עבור כל סוגי הרכבים. כמו כן, קיימים ברשותו כלים מקצועיים, אשר מאפשרים ביצוע שחזור מפתח, גם אם אבד לכם המפתח, ואין לו זכר.

מי מוסמך לבצע שחזור מפתח עבור הרכב?

כאשר אתם מעוניינים למצוא פתרון לבעיה, ולשחזר את מפתח הרכב, חשוב לפנות אך ורק למנעולן רכב מוסמך. פניה לגורם שאינו מקצועי, מוסמך ומנוסה בביצוע שחזור המפתח, עשויה לגרום יותר נזק מתועלת. שחזור חובבני יכול לפגוע במנגנון הנעילה של הרכב, ולגרום לנזק בעלות כספית גבוהה. מנעולן רכב מוסמך יעניק לכם שירות מקצועי, ויספק לכם מפתח חלופי, אחד או יותר, על פי הצורך שלכם, כך שהבעיה תפטר בקלות.

מנעולן רכב מוסמך הוא מנעולן אשר עובד באישור משטרת ישראל, אשר הוסמך לאחר עמידה בתקנים הדרושים לצורך ההסמכה. ביצוע שחזור המפתח יעשה ללא פגיעה ברכב או במנגנון הנעילה.

שחזור מפתחות 24/7

נתקעתם? ננעל לכם הרכב? אל תהססו להתקשר באופן מידי. שחזור המפתחות הינו שירות אשר מסופק ללקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים. שירות זמין, מהיר, יעיל ומקצועי, יפתור לכם את הבעיה, ויאפשר לכם להמשיך בסדר היום שלכם במהרה.

כפיר מנעולים – שחזור מפתחות מקצועי

חברת כפיר מנעולים הינה חברה מוסמכת, ותיקה ומקצועית, המספקת מגוון שירותי מנעולן רכב. בין השירותים המובילים אשר ניתנים ללקוחות 24/7, שירות שחזור מפתחות. אנו מבצעים שחזור מפתחות עבור כל סוגי הרכבים, במקצועיות ואמינות ללא פשרות.