שכפול שלט לשער חשמלי

חברתנו מתמחה בכל תחום השכפולים לשלטים, כגון שערים, רכבים, הזעקות ועוד…

מעוניינים להזמין שירותי שכפול שלט חדש לשער? חייגו אלינו לקבלת שירות: 053-4000870

שער חשמלי הוא דבר הכרחי בבניינים משותפים אשר להם חנייה פנימית גדולה ובבתים פרטיים להם חניות מובנות בתוך שטח הבית. קיום השער החשמלי מונע מאורחים לא קרואים ולא רצויים מלהחנות את רכבם בתוך השטח וכן שומר את כלי הרכב החונים מפני כלי הרכב החולפים מבחוץ.

כעקרון, מומלץ כי בכל בית יהיו לפחות שני שלטים עובדים, אחד לכל בעל רכב ועוד אחד נוסף במקום בטוח, משום ששלטים נוטים שער חשמלילהיעלם ולהתקלק, מתוקף היותם קטנים ומתוקף היותנו בני אדם שנוטים לזרוק את המפתחות והשלט במקום הראשון שנקלע לעינינו כאשר אנו נכנסים הביתה. אי לכך, שכפול שלט לשער חשמלי מומלץ מאוד בכל בית שנעזר בשער כזה.

כמו כן, לכל דייר בבניין שיש בו שער רצוי שיהיה שלט אחד לפחות ועותק אחד שמור, כך שעל וועד הבניין לשכפל מספר עותקים כפול ממספר מחזיקי הרכב בבניין.

מצב נוסף שבו יש צורך בשירות שכזה הוא מצב שבו אחד השלטים אינו תקין, בין אם כתתוצאה משחיקה ובין אם כתוצאה מנפילה ויש להחליפו בדגם חדש ותקין משום שאין כל טעם בתיקונו.

אמינות ומקצועיות

בבואנו לקבל שירות של שכפול שלט לשער חשמלי, רצוי שנבחר חברה אמינה ומנוסה שכן יש צורך בביטחון שהשלט ישוכפל אך ורק לצרכיו המקוריים ולא יגיע לידיים מפוקפקות. כמו כן, חובה לוודא כי הלקוח שמגיע לקבל שירות של שכפול שלט לשער חשמלי אכן שייך לבית או לבניין בו נמצא השער המסויים ועל כך יש להביא הוכחת כתובת או אישור רשמי כלשהו, משום שלא חסרים לצערנו גורמים שלהם כוונות פחות טהורות ואין לדעת לאן יתגלגל עותק של השלט.

כיצד מתבצע שכפול השלט

למעשה אין הכוונה היא לשכפול של ממש אלא כיול הקוד המשויך לשלט מסויים כזה או אחר והתאמת השלט המתאים לסוג השער. שלטים

מגיעים במגוון סוגים, החל מאוניבסרלים, רומיים, ספרות רגילות, לחצן אחד בלבד, שני לחצנים ועוד.

כאשר מזמינים שירות של שכפול שלט לשער חשמלי, כדאי לציין מי היצרן של השער, במידה וידוע משום שלא תמיד ניתן לקבל מענה חיצוני עבור כל סוגי השערים וחשוב לוודא כי איש המקצוע אכן מתמחה בשערים מן הסוג המסויים הזה.

ניתן לשכפל את השלט הן בהגעה ישירה לבית הלקוח והן במקום בית העסק, הכל תלוי באיש המקצוע.

שכפול שלט לשער חשמלי עשוי לעלות עשרות שקלים ולהגיע אף למאתיים שקלים, אך ברוב המקרים, לא יותר מכך. חשוב מאוד לבדוק מחירים ולבצע סקר שוק על מנת להבין שיש תמורה אמינה וטובה למחיר שמשקיעים בשכפול.

לסיכום:

בין אם הנך חלק מוועד בניין שלו מתחם חנייה משותף וברשותך בעלי רכבים רבים בבניין ובין אם הנך בעל חצר וחנייה פרטית, כדאי לבדוק אפשרות של שכפול שלט לשער חשמלי אצל איש מקצוע מורשה ואמין, לשימוש שוטף ולכל מקרה.