שכפול מפתחות לרכב בתל אביב

תל אביב, עיר ללא הפסקה, שוקקת חיים וגם כלי רכב, עד כי נדמה שעוברות בה יותר מכוניות מבני אדם וזאת משום היותה העיר המרכזית שהיא מהווה. וכיאה לעיר שוקקת חיים, עסקים רבים בה, בתחומים שונים, לרבות אם מישהו מחפש שירות של שכפול מפתחות לרכב בתל אביב. הן התושבים הגרים בה והן הנהגים החולפים בה נזקקו או יזדקקו אי פעם לשירות שכזה, ולא כולם ידעו כל כך במי לבחור ועל סמך אילו נתונים להסתמך. אנו כאן לרשותכם, על מנת להעניק מעט מהטיפים והיד שלנו בנושא, על מנת שתוכלו לבחור את המנעולן שמתאים לכם.

שכפול מפתחות

כיצד לבחור מנעולן בתל אביב

דבר ראשון המלצות ואם אפשר מבעלי רכב מבית היוצר שלכם, שיידעו להעריך מקצועיות ואמינות.

כמו כן חשוב שיהיה זה איש מקצוע מורשה בתחום של שכפול מפתחות לרכב בתל אביב ולו רשיון תואם וגם אישור של משטרת ישראל, מנעולן אשר ידע בוודאות לזהות את כלי הרכב, את הקוד של המפתח שלו, גם במקרה שחלילה, אין מפתח נוסף לשכפל ממנו והיו הרבה מקרים מעולם.

מעבר לכך, קיימת תמיד השאלה האם לבחור מנעולן או לגשת לגוף מורשה כמו מוסך או ישירות ליבואן הרכב. כמו שכבר וודאי קראתם, כדאי לשקול את כל האפשרויות ולו רק מהסיבה הפשוטה שגופים אלו יגבו מחירים גבוהים יותר אף על פי שהעבודה בפועל נעשית בידי מנעולן ולו בידי מכונאי רכב או איש מכירות, כלומר, כך או כך תגיעו לאותו מנעולן שמבצע שכפול מפתחות לרכב בתל אביב, רק שאם תגיעו לבדכם, תשלמו מעט פחות ותקבלו מענה מהיר יותר.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

אזורים נוספים בהם אנו נותנים שירותי שכפול מפתחות

תהליך הביצוע של שכפול מפתחות לרכב בתל אביב

במקרים בהם אן מפתח לשכפל ממנו, יש צורך בתהליך מעט מורכב יותר שבו מאפסים את קוד האימובילייזר  דרך מחשב הרכב ומתאימים לרכב מפתח גנרי. הליך זה יקר יותר משכפול רגיל של מפתח לרכב ולכן לא מומלץ להגיע למצב קיצוני שכזה.

במקרים שבהם יש עותק שניתן לשכפל ממנו, תהליך שכפול המפתח מתבצע בשלושה שלבים עיקריים:

  • הראשון: שכפול רגיל של מפתח עם חריטה (בשונה ממפתח של דלת הבית)
  • השני: זיהוי הצ'יפ עם קוד האימובילייזר על גבי המפתח באמצעות קורא קודים
  • השלישי: העתקה וצריבה של קוד המפתח בשכפול שלו

בתום התהליך חובה לודא כי הן המפתח המשוכפל והן המפתח שממנו שוכפל העותק אכן מניעים את הרכב במידה שווה. הבדיקה רלוונטית ותקפה גם אם לא היה מפתח מקורי לשכפול.

במידה ויש צורך בביצוע שכפול מפתחות לרכב בתל אביב, באמצע הדרך ואין אפשרות להגיע ולהמתין, יש לקחת בחשבון שעלות השירות יקרה יותר אך שווה זהב משום שהיא חוזכת המתנה רבה הן לשכפול והן להגעה למקום השכפול עצמו, לצורך קבלת השירות.