שכפול מפתחות לרכב ברחובות

מחפשים שירותי שכפול מפתחות לרכב ברחובות? חבתנו נותנת שירות כולל לשכפול כל סוגי המפתחות לרכב.

לקבלת הצעת מחיר חייגו: 053-4000870

העיר רחובות הוקמה כמושבה בשנת 1890 והוכרזה כעיר רק בשנת 1950. בעיר תושבים רבים, ביניהם סטודנטים רבים הלומדים בפקולטות השונות כגון: מכון וייצמן למדע, הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

כעיר גדולה , ככל עיר, קיימים בה שירותי חירום לכל בעיה וצרה שמתעוררת, כגון מקרים של שכפול מפתחות לרכב, אשר יכולים להיווצר כתוצאה מאיבוד מפתח הרכב, גניבה, קלקול של המפתח הקיים, נעילה או שכפול עותק נוסף לכל מקרה.

שכפול מפתחות

כיצד מתבטא מתן השירות של שכפול מפתחות לרכב ברחובות

בעוד ששכפול מפתח רגיל לבית הוא עניין של דקות בודדות ועלות של שקלים בודדים, עלות של שכפול למפתח רכב עשוי להגיע גם לסכומים של אלף ש"ח ואף יותר ואינו דורש מיומנות מיוחדת שהיא, אלא מכונת שכפול מפתחות ותו לא, הרי ששכפול מפתחות של רכב, הינו פעולה מורכבת יותר ודורשת מיומנות, אמינות והסמכה מיוחדת ואין להתפשר על אף אחד מהנתונים הללו, כאשר העניין נוגע לכלי הרכב הפרטי שלנו.

אם הינכם תושבי רחובות, כדאי שתמיד יהיו אתם פרטים של איש מקצוע מומלץ שיכול לבצע עבורכם שכפול מפתחות לרכב ברחובות, מבלי לכתת רגליים ולהתרוצץ בין אנשי מקצוע, חברים ללא ידע מוקדם והמלצות. הדבר מקבל דגש כאשר יש צורך בביצוע פריצה לרכב, כמו לדוגמא במקרים שבהם מפתחות הרכב ננעלות בתוך הרכב עצמו או נשברות באחד מחורי המנעול או ההתנעה. במקרים אלה, מהירות ההגעה ומתן השירות עשויים להיות קריטיים, במיוחד, אם חלילה ננעל אדם או ילד ברכב באותה העת.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

אזורים נוספים בהם אנו נותנים שירותי שכפול מפתחות

משבת הנעה- אימובילייזר

כאשר מעוניינים בעבודה של שכפול מפתחות לרכב ברחובות, יש להתחשב במערכת ההנעה של הרכב שברשותנו, כלומר, אם קיים במערכת זאת משבת הנעה, קרי, אימובילייזר אשר מנטרל את מערכ ההזרקה של הדלק למנוע בעת ההתנעה ולמעשה מונע ממנוע הרכב לפעול. מערכת זאת הותקנה בכלי רכב חדשים החל משנות התשעים של המאה העשרים, על מנת להתמודד עם גניבות הרכב הקבים והקלים ולמעשה מערכת זאת משמשמת כמערכת הבטחון הראשית של הרכב. ניטרול המשבת נעשה באמצעות סיבוב המפתח וזיהוי הרכב את קוד המפתח המוטבע על שבב, בין אם על גבי המפתח ובין אם על גבי השלט המצורף למפתח.

אם מותקנת על הרכב שלנו מערכת שכזאת, אין אפשרות לשכפל מפתח לרכב אם אין מכשור מתאים שיכול לקרוא את קוד האימובילייזר ולנטרלו ממפתח שאינו נמצא.

לסיכום:

בבואכם למצוא מקום לביצוע שכפול מפתחות לרכב ברחובות, חשוב לבדוק את כל האמור לעיל, ואם יש ברשותכם  פרטים של מנעולן מורשה שמבצע את עבודתו בצורה אמינה ומקצועית לעילא, אל תהססו לפנות אליו, משום שטיפול לא נכון ולא מקצועי במפתח הרכב, דבר שנשמע הכי פעוט, עלול לעלות לכם בנזק לרכב עצמו, תאמינו או לא, כתוצר לוואי של שכפול לא מקצועי.