שכפול מפתחות לרכב ברמת גן

גרים ברמת גן? וודאי נזקקתם באיזשהו שלב לשכפול מפתח הרכב שלכם מכל סיבה שהיא, בין אם אובדן או גניבה של המפתח המקורי ובין אם המפתח התקלקל כתוצאה מנפילה, שבר או כל קלקול שהוא.

אחד היתרונות הבולטים של מנעולן ברמת גן הוא הקירבה הפיזית ללקוחות תושבי המקום במקום שיגיעו עם רכבם לאחד מהמוסכים המורשים או ליבואן עצמו. הגעה שכזאת עלולה לגזול זמן רב ומשאבים רבים.

שכפול מפתחות

עלות שכפול מפתח לרכב

עלות שכפול מפתחות לרכב ברמת גן עשוי לנוע בין עשרות שקלים למאות ואף לעבור את גבול האלף שקלים, זאת כמובן תוצאה של מקום שכפול המפתח:

  • עלות השכפול אצל יבואן הרכב: שכפול מפתח אצל יבואן הרכב, אינו נעשה ממש אצל היבואן, כלומר, ההזמנה והמסירה נעשים בפועל שם, אך תהליך השכפול עצמו תמיד נעשה אצל מנעולן, שנמצא בהסדר מול היבואנים. את ההפרש בין התשלום של לקוח ליבואן ובין בתשלום של היבואן למנעולן, ייגזור מן הסתם היבואן כרווח, כך שהעלות באפשרות זאת עשויה להיות בין מאות למעל אלף ש"ח.
  • מוסך בהסדר מורשה ברמת גן והסביבה : בדומה ליבואן הרכב, גם כאן אין המכונאי מבצע את עבודת השכפול אלא מעביר את העבודה למנעולן וגוזר את הרווח לעצמו, כך שבשורה התחתונה, העלות שוות ערך לעלות השכפול אצל היבואן.
  • מנעולן רכב – חשוב לבחור מנעולן מומלץ ובעל נסיון רב בתחום, אמין ובעל תעודות הסמכה הן מקצועית והן מטעם המשטרה. כאשר משכפלים מפתח רכב אצל מנעולן ברמת גן, העלות תהיה זולה יותר משתי האפשרויות הקודמות בשל ההגעה הישירה, ללא תיווך.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

אזורים נוספים בהם אנו נותנים שירותי שכפול מפתחות

דגשים בבחירת איש מקצוע לשכפול מפתחות לרכב ברמת גן

כאמור, הקירבה למקום הרכב חשובה מאוד הן משום ההגעה אל המנעולן והן משום שלעיתים נדרשת הגעה של המנעולן למקום האירוע ואם אינו נמצא ברמת גן ויש צורך בנסיעה ארוכה, עלות השירות, תעלה בהתאם.

מעבר לנאמר כאן קודם על הניסיון והאמינות, חשוב לוודא כי יש בידי המנעולן את הציוד והמכשור המתאים לקידוד נכון וביטול קודים של אימובילייזר מובנה (או במקרה של שכפול שלטים אז קריאת קוד השלט)

לסיכום:

בחירת מיקום לביצוע לשכפול מפתחות רכב ברמת גן אינו משימה קלה משום שככל שרמת גן קטנה, היא עדיין מהוה מקום מרכזי וככזאת, מכילה מבחר עצום של מנעולנים שיכולים ומורשים לבצע משימה מאין זו, אך אין חכם כבעל ניסיון ולכן, שוב, רצוי ומומלץ להצטייד בפרטי מנעולן מומלץ אשר אליו תוכלו לפנות בעת הצורך. והיכ חשוב- שימרו על המפתחות שלכם והניחו אותם במקום בטוח ומוסכם מראש, שיהיה מקומו הקבוע וכמו כן, השאירו מפתח נוסף למקרה חירום במקום בטוח עוד יותר (ארון, שכן, כספת וכו')  לכל מקרה שתזדקקו לו וכדי להימנע מעוגמת נפש נוספת.