שכפול מפתחות לרכב באשדוד

מחפשים שירותי שכפול מפתחות לרכב באשדוד? חברתנו נותנת שירות כולל לשכפול כל סוגי המפתחות לרכב.

לקבלת הצעת מחיר חייגו:053-4000870

העיר אשדוד, אשר קרויה על שם יר הפלישתים המקראית הוקמה בשנת 1956 אך הוגדרה כמועצה מקומית בלבד עד לשנת 1968, בה הוכרזה כעיר. כיום מונה העיר מעל מאתיים אלף איש ושלושה איזורי תעשייה שופעים עסקים ומקומות עבודה רבים וכן רצועת חוף מטופחת ומושכת אליה תיירים רבים. כתוצאה מכך, נהגים רבים חולפים עם רכביהם בתוך העיר, בין אם גרים בה ובין אם חולפים כאורחים. חלקם נזקק או יזדקק באיזשה שלב לשירות של שכפול מפתחות לרכב באשדוד מסביבה כזאת או אחרת.

שכפול מפתחות

הסיבות לשכפול מפתחות הרכב

עבור מי שגר באיזור, הצורך בשירות של שכפול מפתחות לרכב באשדוד יכול לנבוע מכמה סיבות:

  1. אובדן או גניבה של מפתח הרכב באשדוד – תוך כדי בילוי בים, בבית או במקום העבודה. קורה שלפעמים מניחים את צרור המפתחות במקום שלא זוכרים איפה הוא, המפתח נפל במקום צר או נלקח ממקום מסויים ללא שימת לב
  2. שבר או קלקול במפתח – לפעמים קורה שמפתח נופל, שלט נשבר , נשרט או מתעקם. מפתח שכזה לא יוכל להתניע את הרכב כראוי.
  3. מפתח שנתקע במתג ההנעה של הרכב או בדלת הרכב – נדיר אבל קורה. קורה גם שהרכ בננעל כשהמפתח בפנים בשלמותו- אבל זה כבר עילה לפריצה ולאו דווקא לשכפול המפתח

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

בחירת נותן שירות של שכפול מפתחות לרכב באשדוד

כאשר מחפשים נותן שירות בתחום זה חשוב לבחון את שתי האפשרויות הקלות יתר מבחינת ברירת מחדל, אלא שהן לאו דווקא מומלצות יותר: סוכנות רכב, יבואן מורשה או מוסך הסדר –  האפשרויות הללו אמנם הכי זמינות מבחינה מחשבתית, אך אינן בהכרח הטובות ביותר משום שגם ייגבו מחיר יות ריקר עבור השירות (עמלות תיווך וכו') והן ייקחו את הזמן שלהם לבצע את המהלך שזה בין שעות לימים ומה שהכי אבסורד בזה הוא שאף אחד מהעובדים שם לא יכול ומוסמך לבצע שכפול מפתחות, אלא שהם שולחים זאת למנעולן שעובד מולם, כלומר, אולי חוסכים את זמן החיפושים אחר מנעולן טוב ואמין, אך גובים סכום מאוד גבוה בעבור שירות שאפשר לחפש לבד.

לגבי מנעולן מוסמך – חובה לוודא כי הוא מורשה מטעם משטרת ישראל, כלומר גם בעל תעודת יושר, משום הרגישות הנובעת מסוג כזה של עבודה. חשוב לא פחות לוודא שיש בידיו את הציוד הדרוש לשכפול המפתח לרכב באשר הוא , בין אם מדובר במפתח פשוט ללא קוד אלא רק חריטה ובין אם מדובר במפתח חכם עם אימובילייזר מובנה, או אפילו מפתח עם כרטיס כדוגמת המפתחות של דגמי רנו של השנים האחרונות. ציוד זה אמנם מעט מייקר את עלות השירות של שכפול מפתחות לרכב באשדוד וגם במקומות אחרים, אך בהחלט שווה כל שקל משום שאז בטוחים כי המפתח הגיע לידיים הנכונות והעבודה שתבוצע היא הטובה ביותר עבורכם.