שכפול מפתח לרכב סיאט

ברשותכם רכב מסוג סיאט ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

במידה ויש בידכם רק מפתח אחד לרכב הסיאט, מהרו ודאגו לפנות למנעולן רכב, על מנת שישכפל עבורכם עותק נוסף. לא נעים בכלל להגיע למצב בו מאבדים את עותק המפתח היחיד לרכב, ותופעה זו קורית לעיתים קרובות. ברגע שיהיה בידכם לפחות עוד עותק אחד, תוכלו לדעת שאתם מכוסים ומבוטחים מראש. לעיתים יש צורך בעותק נוסף של המפתח, לא בגלל שהמפתח אבד או נגנב. רכבים רבים משמשים לנהיגה יותר מנהג אחד, לרוב ידובר על מספר בני משפחה, אשר חולקים רכב משפחתי. במקרים כאלה, מומלץ ונוח יותר שלכל אחד מהנהגים ברכב יהיה מפתח אישי.

שכפול מפתחות

שכפול מפתח – מורכבות שונה

מורכבות פעולת שכפול מפתח לרכב סיאט תלויה בסוג מנגנון הנעילה ברכב, ובסוג המפתח. ברכבים משנת יצור מתקדמת יותר, לרוב קיימת מערכת נעילה אלקטרונית. מפתחות עבור מערכות נעילה מסוג זה יכללו אימובילייזר. ברכבים ישנים קיימות מערכות נעילה פשוטות, ופותח אותן מפתח רגיל. כאמור, קיימת אפשרות לשכפול שני סוגי המפתחות, אך מדובר בתהליך שונה אשר משך הטיפול בו ועלותו משתנה בהתאם למורכבות.

אבד המפתח? יש פתרון!

אם לא שכפלתם מראש עותק נוסף למפתח הרכב, ולפתע אינכם מוצאים את המפתח הקיים, או שהוא נגנב, יש אפשרות לבצע שיחזור למפתח הרכב. פעולת השחזור אינה מצריכה קיום של מפתח מקורי, והיא מתבססת על סוג הרכב, הדגם ומידע נוסף אשר ניתן לקבל באמצעות שימוש בכלים מקצועיים, הנמצאים ברשות מנעולני רכב. שחזור מפתח הוא תהליך יותר מורכב משכפול מפתח לרכב סיאט, ולכן מומלץ לבצע שכפול, טרום אבדן המפתח. עלותו של שחזור מפתח גם גבוהה יותר מזו של שכפול.

פריצה לרכב סיאט

שירות נוסף הניתן על ידי מנעולני רכב, לבעלי רכב סיאט, הוא שירות פריצה לרכב. שירות זה נדרש במקרים בם המפתח נותר נעול בתוך הרכב, או שהרכב ננעל ויש בתוכו אדם, או כל יצור חי, שיש לחלצו מהרכב בדחיפות. שירות פריצה מקצועי יאפשר לכם פתיחת הרכב והנעתו, מבלי שיגרם נזק לרכב, א למנגנון הנעילה. חשוב כמובן לוודא שאתם פונים לאיש מקצוע אשר בקיא בתהליך, ויבצע עבודה מהירה בעלות משתלמת.

זמינות גבוהה

אין רגע מתאים לגלות שאין בידיך מפתח לרכב, ויחד עם זאת, כאשר דבר כזה קורה באמצע הלילה, בשבת או בחג, המצב מתסכל עוד יותר. מנעולן רכב מקצועי אמור לספק שירות זמין ללקוחותיו בכל עת שיזדקקו לו. השירות לרוב מוצע שבעה ימים בשבוע, במשך עשרים וארבע שעות ביממה. לפני שאתם שוכרים שירות של מנעולן, בדקו איתו על איזו זמינות הוא מתחייב, וכמה זמן מרגע קריאה הוא יוכל להגיע ולפק לכם את השירות הרצוי.

אישור משטרה

תחום המנעלנות מוגדר תחום בפיקוח המשטרה ויש לכך סיבה ברורה. הכישורים שיש למנעולנים יכולים לשמש לרעה, במידה ומדובר על נוכל, שמטרתו לפרות לבתים או לרכבים. מנעולן מקצועי יעבוד אך ורק תחת פיקוח המשטרה, וישמח להציג לכם כל אישור שתבקשו לראות.