שכפול מפתח לרכב סיטרואן

ברשותכם רכב מסוג סיטרואן ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

שכפול מפתחות

רכב סיטרואן הראשון יוצר בשנת 1919, כאשר בשנת 1930 ייצרה החברה את הדגם החדשני דאז, דגם סיטרואן בהנעה קדמית. בשנת 1978 רכשה חברת פג'ו את חברת סיטרואן.

ישנן מגוון סיבות שבגינן אנשים פונים לקבלת שירות של שכפול מפתח:

  1. מפתח הרכב אבד לכם, אינכם מוצאים אותו בשום מקום, לא מצליחים להיזכר היכן הנחתם אותו בפעם האחרונה. אם יש בידיכם רק עותק אחד של מפתח הרכב, תוכלו לגשת מנעולן רכב מקצועי, ולבקש שירות של שכפול מפתח.
  2. מפתח תקול, מפתח אשר נשבר, נסדק או התעקם, ואינו יכול לשמש אתכם לפתיחת הרכב. ניסיון שימוש בכוח במפתח תקול, עשוי לגרור בעקבותיו נזק של עשרות שקלים לרכב. במידה והמפתח שבידיכם אינו תקין, מומלץ שלא לנסות ולהתעקש, אלא להגיע למנעולן רכב מקצועי, אשר ישכפל את המפתח, ויספק לכם מפתח תקין ואיכותי.
  3. מפתח ננעל ברכב. מקרים כאלו קורים כאשר יש אפשרות לנעילה ללא שימוש במפתח. במידה ומפתח הרכב נתקע ברכב, ואין לכם עותק נוסף שלו, תוכלו לגשת למנעולן רכב לצורך שכפול מפתח לרכב סיטרואן או לכל סוג רכב אחר
  4. מקרה נוסף בו יש צורך בשכפול מפתח הוא מקרה בו הצטרף נהג נוסף, לרוב יהי מדובר על בן משפחה צעיר, אשר מעכשיו גם הוא עושה שימוש ברכב. שכפול מפתח רכב אפשרי כמובן בכמה וכמה עותקים, כך שניתן לדאוג כי לכל נהג יהיה מפתח.

שכפול מקצועי

קיימים לא מעט ספקים המציעים שירות של שכפול מפתח לרכב סיטרואן. שכפול מפתח אפשרי בסוכנות רכב, מוסך הסדר או יבואן מורשה. יש חשיבות גדולה בבחירת איש מקצוע אמין, מנוסה ומומחה בשכפול מפתח לרכב. שכפול חובבני, אשר מבוצע על ידי איש מקצוע שאינו מספיק בקיא ומיומן, עשוי לגרום לנזק למערכת הנעילה של הרכב. שכפול אפשרי עבור כל סוגי הרכבים וכל סוגי המפתחות. בין הספקים קיימים גם הפרשי מחיר, אשר מומלץ לבחון לפני שמחליטים אל מי לפנות.

שכפול מפתח עם אימובילייזר

שכפול מפתח לרכב סיטרואן מתבצע גם עבור מפתחות הכוללים באופן מובנה אימובילייזר. אם ברשותכם מפתח הכולל אימובילייזר, תוכלו לבחור האם לשכפל ממנו מפתח זהה, או לשכפל מפתח פשוט, אשר האימובילייזר אינו חלק מובנה. שכפול מפתח פשוט מתבצע תוך זמן קצר, והוא מוצע לא פעם ללקוחות בפתרון מהיר, יעיל וחסכוני. לצורך שכפול מפתח עם אימובילייזר משולב יש להביר למנעולן הרכב את פרטי הדגם המדויק.

ציוד מנעולנות רכב מתקדם

עם התפתחות והשתכללות מנגנוני הנעילה ברכבים החדשים, נדרשים גם מנעולני הרכב בציוד מתקדם. מנעולן מקצועי יחזיק ברשותו את כל הציוד המקצועי הדרוש, כך שיוכל לתת שירות יעיל ואיכותי ללקוחותיו. באמצעות ציוד מנעולנות מתקדם ניתן לשכפל כל מפתח, לפרוץ לכל רכב, בית או כספת, ולבצע מגוון פעולות מנעולנות מתקדמות.