שכפול מפתח לרכב סמארט

ברשותכם רכב מסוג סמארט ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

שכפול מפתח לרכב היא פעולה הנעשית על ידי מנעולן רכב מקצועי. מנעולן רכב בקיא במגוון סוגי הרכבים ומנגנוני הנעילה בהם, ובכך יכול לסייע ללקוחות באמצעות מגוון שירותי מנעולנות לרכב. בין השירותים אשר מספק המנעולן קיים גם שירות שכפול מפתח לרכב סמארט.

שכפול מפתחות

דגמי סמארט

מנעולן רכב אמור להיות מסוגל להתמודד עם שכפול כל מפתח לכל סוג רכב. בין רכבי הסמארט אשר ניתן עבורם השירות: סמארט פאסיין, סמארט קיי, סמארט סיטי קופה, סמארט פיור, פולס, ברבוס, קרוסטאון ועוד. עבור דגמי סמארט אלה ונוספים ניתן לקבל מגוון שירותי מנעולנות רכב.

כיצד מתבצע שכפול מפתח לרכב

שכפול מפתח לרכב סמארט בדומה לשכפול רכב מדגמים אחרים יכול להעשות באם קיים מפתח נוסף, אותו יש לשכפל. במידה ולא קיים ברשותך מפתח הרכב, ניתן לפנות למנעולן רכב, אשר יבצע שחזור מפתח. שחזור של מפתח מורכב יותר, ועולה יותר כסף, ולכן עדיף בהחלט לדאוג מראש לכך שיהיו בידיכם מספר מפתחות, וזאת באמצעות שכפול מפתח הרכב. שכפול מפתח לרכב נעשה לרוב באותו היום, לעומת שחזור שלוקח יותר זמן.

סוגים שונים של מפתחות

כיום למרבית הרכבים החדשים יש מפתח לרכב במשולב עם אימובלייזר מובנה. קיימת כמובן אפשרות לשכפול מפתח לרכב סמארט עם אימובילייזר, זו פעולה שמנעולן מקצועי יוכל לבצע אותה בצורה איכותית. שכפול מפתח מסוג זה מורכב יותר משכפול של מפתח "פשוט". ברכבים ישנים בהם קיים מפתח ללא אימובילייזר, ניתן לבצע שכפול מפתח בכמה דקות.

מנעולן רכב מקצועי

שכפול מפתח לרכב סמארט יש לבצע אצל מנעולן מקצועי, ותיק, בעל ניסיון בשכפול מפתחות של רכבים מסוגים שונים. מנעולן מקצועי יעבוד רק תחת אישור משטרת ישראל. כיום מנגנוני הנעילה מורכבים, ויש צורך בידע וניסיון מקצועי, על מנת להצליח לספק ללקוחות שירות איכותי. שכפול מפתח לרכב הוא אחד מני שירותים רבים אשר מספק מנעולן רכב. לצד שירות זה קיים שירות שחזור מפתח, תיקון מפתח לרכב, אשר נשבר או התעקם, התקנת קודן ברכב, תיקון אימובילייזר, מחיקת מפתחות, קידוד מפתח, פריצה לרכב ושירותים נוספים.

זמינות ללקוחות

שירותי מנעולן רכב ניתנים ללקוחות באופן זמין, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. יש חשיבות גדולה בכך שמנעולן הרכב יהיה זמין מאוד ללקוחות, ויוכל להענות באופן מהיר לפניות. לרוב המצבים בהם נזדקק לשירותיו של המנעולן הם במצבים בהם קיימת דחיפות. הרגע בו אתה מגלה כי אבד לך המפתח לרכב הוא לא רגע נעים. גם אם סיטואציה כזאת קוראת בשעת לילה מאוחרת, בשבת, או בחג, תוכל לדעת שיש לך לאן לפנות.