שכפול מפתח לרכב סקודה

ברשותכם רכב מסוג סקודה ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

סקודה, או בשמה הרשמי "שקודה אוטו"  (נכון, שקודה- זאת לא טעות, בארצות המערב הוגים זאת סקודה), היא חברת מכוניות צ'כית אשר הוקמה בשנת 1895 כחברה לייצור אופניים בשם "לורין את קלמנט". ארבע שנים לאחר מכן החלה לייצר גם אופנועים ושש שנים לאחר מכן התקדמה עם הטכנולוגיה וייצרה גם מכוניות. החברה השתקעה באוסטרו הונגריה והייתה חלק מתעשיית הנשק האירופאית, כמו כל חברה יצרנית, במלחמת העולם הראשונה. לאחר תום המלחמה, נקלעה החברה לקשים ונאלצה להתאחד עם תאגיד תעשייתי ענק בשם "סקודה וורקס", ממנו נפרדה לאחר מלחמת העולם השנייה ועברה לצורתה הנוכחית והעצמאית.

שכפול מפתחות

דגם הדגל שהזניק את סקודה לתודעה האירופאית יצא בשנת 1987 והפך ללהיט למרות בעיות הייצור שנלוו אליו. ארבע שנים לאחר מכן, נמכרה החברה עם ענקית הרכב "וולקסוואגן" והפכה ללהיט עולמי, כולל גם בזירות המירוצים.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

סקודה בישראל

רכבי סקודה הגיעו לישראל בשנת 1988 כאשר דגם הדגל ה "פייבוריט" עשה עלייה. עם השנים החלו דגמים נוספים להציף את שוק המכוניות בישראל והתחום של שכפול מפתחות לרכב סקודה תפס תאוצה, כפועל יוצא של הדברים.

חלק גדול מדגמי הסקודה בישראל משמשים כמוניות וכרכבי שרד, הן בשל מחירם השווה לכל נפש והן בשל הטכנולוגיה של חברת האם "וולקסוואגן" שנותנת את אותותיה בכל חלק בכלי הרכב.

כיצד מתבצע שכפול מפתחות לרכב סקודה?

קיימת שתי שיטות עיקריות לשכפל מפתח של סקודה:

  • שכפול מפתח לרכב סקודה באמצע הדרך – לעיתים עשוי לקרות מצב שבו מפתח הרכב נתקע ונשבר או נעלם תוך כדי עצירה באמצע הדרך. התרחיש עשוי להיות נפוץ יותר עבור נהגי מוניות המבצעים עצירות דרך רבות. במקרים אלה,  חשוב להצטייד בפרטיו של מנעולן מנוסה ומוסמך אשר יגיע בטווח זמן סביר (וזמן זה משאב יקר, בעיקר עבור נהגי מוניות) ויבצע שכפול של המפתח במקום, תוך כדי קריאת קוד האימובילייזר וביטול הקוד במפתח הבעייתי, על פי הצורך.
  • שכפול מפתח אצל מנעולן , מוסך מורשה או היבואן: במקרה שבו יש מפתח נוסף זמין וניתן להגיע עמו על מנת לשכפל אותו לעותקים נוספים, מומלץ להגיע פיזית על מנת לבצע שכפול מפתחות לרכב סקודה. ניתן אם כן, להגיע למוסך מורשה או ליבואן הרשמי ולשלם מחיר כפול ואף משולש בעבור השירות. מאידך, ניתן לפנות למנעולן אשר לו רישיון ונסיון בתחום ולקבל את השירות תוך מינימום זמן המתנה, מחיר הוגן ומקסימום שירות מקצועי

לסיכום:

דגמי הרכב של סקודה נחשבים לטובים ונפוצים בקרב קהל הנהגים הישראלי, לרבות בקרב נהגיהמוניות, כאמור. אי לכך, אם יש ברשותך רכב סקודה, או שברצונך לרכוש דגם של כלי הרכב, רצוי מאוד לבדוק את כל האפשרויות הקיימות לכל מקרה שתזדקקו לשירות של שכפול מפתחות לרכב סקודה, ולכל מקרה  כדאי להכין סט אחד נוסף לפחות, של מפתחות הרכב.