שכפול מפתח לרכב פונטיאק

ברשותכם רכב מסוג פונטיאק ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

אם יצא לכם פעם להזדקק למפתח הרכב, כאשר בפועל לא מצאתם אותו, או שהוא כשל בניסיון לפתוח את הרכב, אתם בוודאי יודעים ומבינים את החשיבות בביצוע שכפול מפתח לרכב פונטיאק. הצורך במפתח נוסף אחד לפחות יכול לנבוע ממגוון סיבות. צרור המפתחות כולו הלך לאיבוד או נגנב, מפתח הרכב התעקם או התבלה, ואינו מאפשר שימוש תקין, המפתח ננעל בתוך הרכב, וכדומה. לצד סיבות אלו גם מצבים בהם נוסף נהג לרכב, בן משפחה או חבר, מצבים בהם הרכב משמש כמה אנשים, עולה החשיבות ביצירת עותק נוסף באמצעות שכפול מפתח.

שכפול מפתחות

שכפול מפתח לעומת שחזור מפתח

שכפול מפתח לרכב פונטיאק אפשרי גם כאשר יש בידיכם מפתח נוסף, אותו ניתן לשכפל, אך גם אם לא. במידה ואין בידיכם מפתח לרכב, מסיבה כזו או אחרת, תוכלו לפנות למנעולן רכב מוסמך, אשר יבצע עבורכם פעולה של שחזור המפתח. שחזור של מפתח אפשרי עבור כל סוגי הרכבים, אך מדובר בתהליך מורכב יותר, אשר לוקח יותר זמן ועולה יותר לעומת שכפול מפתח. ההמלצה שלנו היא לא לחכות לרגע בו לא תהיה לכם ברירה ותאלצו לשחזר מפתח. גשו בהקדם האפשרי למנעולן מוסמך ודאגו לבצע שכפול מפתח לרכב פונטיאק.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

שימוש בציוד מתקדם

שכפול מפתח לרכב, דורש לא פעם שימוש בציוד מקצועי מתקדם. כיום מרבית המפתחות לרכב מגיעים עם אימובילייזר מובנה, דבר אשר עושה את פעולת שכפול המפתח למורכבת יותר, מאשר שכפול מפתח ללא אימובילייזר. מנעולן מקצועי יחזיק בידו את מגוון כלי המנעולנות המקצועיים והחדישים, באמצעותם יוכל לפתור כל תקלה במנעול הרכב.

בחירת מנעולן רכב – דגשים חשובים

  • כאשר אתם ניגשים למנעולן רכב לצורך שכפול מפתח, ודאו כי מדובר על מנעולן מוסמך, אשר עובדת תחת אישורה של המשטרה. באפשרותכם לבקש מבעל המקצוע המצגת תעודה, אשר תעיד על הסמכה זו. מנעולן אשר עבר הכשרות מקצועיות, בעל שנות ניסיון רבות, התמצאות במגוון סוגי תקלות מנעולים ברכב ויכולת לפתור אותן במהירות וביעילות. פניה למנעולן שאינו מספיק בקיא בתחום שכפול מפתחות לרכב, עשויה לגרום לנזק למפתח, למנגנון הנעילה, ואף לרכב עצמו.
  • שירות שכפול מפתח לרכב פונטיאק נדרש לא פעם במקרים דחופים, בשעות הלילה המאוחרות, בשבתות או בחגים. מנעולן רכב אמור לספק שירות ללקוחותיו בכל אותם זמנים לא נוחים. בחרו מנעולן לצורך שכפול המפתח, אשר יהיה זמין עבורכם שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה.
  • חפשו מנעולן לרכב עם המלצות, מנעולן מנוסה אשר לקוחותיו שמחים להמליץ עליו. מנעולן אשר עושה עבודה טובה ומקצועית יוכל לפתור לכם כל בעיה בקלות ובמהירות.