שכפול מפתח לרכב פורד

ברשותכם רכב מסוג פורד ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

חברת "פורד" האמריקאית היא אולי החברה הגדולה והנפוצה ביותר בארה"ב ואחת מהגדולות והוותיקות ביותר בעולם כיום. החברה הוקמה בתחילת המאה העשרים, בשנת 1903 ונקראה על שמו של הנרי פורד, מייסדה, אשר האמין במוטו של "מכונית לכל פועל". מוטו זה, הנחה את פורד לייצר את הרכב הראשון שלהם, "מודל טי" אשר היה רכב פשוט, פשטני ויוצר באופן זהה בכמויות גדולות מאוד. עם כלי הרכב הזה, למעשה ייסדה חברת פורד, כתוצר לוואי, את שיטת הסרט הנע של מפעלי התעשייה  (שיטה שהיוותה בסיס פארודי לסרט "זמנים מודרניים" של צ'ארלי צ'פלין).

שכפול מפתחות

מאז ועד היום, ייצרה פורד עשרות דגמים בגדלים שונים ולמטרות מגוונות, כגון: מוניות, מסחריות, משפחתיות, קטנות, רבי תכלית, מסחריות, משאיות ורכבי שטח.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

מטרתו של שכפול מפתח לרכב פורד

המטרה הראשונית של שכפול מפתח כזה היא לשמור מפתח רזרבי לכל מקרה חירום שהוא. מטרה נוספת היא אכן אותו מקרה חירום בו מפתח הרכב נעלם או חלילה נגנב. או אז עומדות בפני בעל הרכב שתי אפשרויות עיקריות:

  1. הגעה פיזית עם מפתח שיש ברשותו לסניף של יבואן הרכב, למוסך מורשה או למנעולן בעל רישיון מטעם המשטרה לביצוע שכפול מפתח של רכב פורד או כל דגם של רכב אחר.
  2. להזמין מנעולן למקום הימצאות הרכב, בין אם לבית הנהג ובין אם לבצע גם חילוץ או פריצה, באם יש צורך. רצוי להימנע ממקרי חירום שבו מעורבת פריצה פיזית לרכב משום שזה עלול ליצור נזק לחלונות הרכב, לדלתות ואף למערכות אחרות, בעיקר אם נעשית בידי אדם שאינו מקצועי ואמין.

שיטות לשכפול המפתח

שכפול מפתח לרכב פורד יכול להתבצע באחד האופנים הבאים:

  • שכפול מפתח על ידי חריטה רגילה ללא קידוד שבב האימובילייזר. שכפול זה נחשב לקל מבין השניים משום שכל מנעולן יכול לבצע זאת עם מכונת שכפול מפתחות רגילה. שכפול זה נחשב גם הכי זול והכי זמין.
  • שכפול מפתח תוך כדי קידוד המפתח החדש ונטרול קוד השבב של המפתח הנעלם. שכפול הנחשב מורכב יותר ומעט יקר יותר משום שהוא מערב מכשור מתקדם יותר שמזהה את קוד השבב ומנטרל את המפתח שאיננו. במקרים נדירים, בהם אין מפתח לשכפל ממנו, מבצע מכשיר זה, קריא וזיהוי של הקודים ואיפוס האימובילייזר תוך כדי כך. הדב מקבל משנה תוקף באם הרכב ינו משנת ייצור 1995 ואילך.
  • אם נזקקתם גם לשלט רחוק למכונית פורד, ניתן תמיד לשכפל גם אותו, כלומר לרכוש חדש עם קוד האימובילייזר במידת הצורך.

לסיכום:

שכפול מפתח לרכב פורד הינו עניין שבשגרה, בין אם כעותק נוסף ובין אם במקום עותק אבוד, בין אם אצל יבואן הרכב, במוסך או אצל מנעולן מנוסה. חשוב מאוד לקבל המלצות על איש המקצוע ולוודא כי יש לו הרשיונות המתאימים, במידה ומדובר במנעולן. כי על איכות ובטיחות לא מתפשרים.