שכפול מפתח לרכב סובארו

ברשותכם רכב מסוג סובארו ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

כיום קיימים בשוק כמה וכמה דגמי רכב סוברו, השונים זה מזה במערכת הנעילה שלהם ובסוג המפתח או אופן פתיחה והנעת הרכב. רכבים משנות יצור מתקדמות יותר מגיעים עם מערכות נעילה מתקדמות ומורכבות יותר מאלו הנמצאות בדגמי סוברו הישנים. לצורך שכפול מפתח לרכב בעל מנגנון נעילה אלקטרוני מתקדם, הוכשרו בעלי המקצוע, מנעולני הרכב המקצועיים.

שכפול מפתחות

סוגים של מפתחות

בעבר, מרבית הרכבים, סוברו ואחרים, היו מוגנים במערכת נעילה פשוטה, בעלת מפתח "רגיל". כיום, ככול ששנת ייצור הרכב עולה, סובארוכמעט ולא ניתן למצוא רכבים המשתמשים במערכות נעילה מכאניות. קיים מעבר למערכות נעילה אשר עושות שימוש באמצעים אלקטרונים, בדומה לאימובילייזר. שכפול של מפתח מתקדם, הכולל אימובילייזר בהחלט אפשרי, וזאת באמצעות פניה למנעולן רכב מקצועי. שכפול מפתח "רגיל" אפשרי וקל, ולא צריך להיות מומחה גדול על מנת להצליח בכך. כאשר מדובר במפתח מורכב יותר, רק אדם מיומן ובקיא בפרטים יוכל לסייע.

שכפול מפתח לעומת שחזור

שכפול מפתח מתבסס על מפתח זהה אשר קיים ברשותכם. במידה ורכשתם רכב יד שניה, ויש בידיכם רק עותק אחד של מפתח הרכב, מומלץ לא להמתין, ולגשת מידי למנעולן רכב. שכפול מפתח לרכב סוברו יסייע לכם במצב בו המפתח עלול ללכת לאיבוד. במידה ואין בידיכם אף לא עותק אחד, ונותרתם מחוץ לרכב, ללא יכולת לפתוח אותו או להניע אותו, תוכלו לפנות למנעולן רכב, אשר יבצע עבורכם שיחזור מפתח. פעולת השחזור נעשית באמצעים ובשימוש של כלים מתקדמים. אין ספק שעדיף לכם להקדים תרופה למכה, ולדאוג לשכפל עותק נוסף לרכב, ולא להגיע למצב בו תצטרכו שיחזור. שכפול מפתח לרכב סוברו יעלה לכם משמעותית פחות מאשר שחזור של מפתח.

מנעולן רכב מקצועי, זמין ואמין

בפניה למנעולן רכב, לצורך שכפול מפתח לרכב סובארו, או עבור כל שירות אחר, חשוב לוודא כי פונים לאדם הנכון. מנעולן מקצועי הוא אדם המתמחה בתחום מנעולנות הרכב, מכיר את מנגנוני הנעילה השונים, יודע לאבחן תקלות וכמובן לפתור אותן. מנעולן רכב אמין הוא מנעולן אשר בתור התחלה עובד תחת אישור המשטרה. תחום המנעולנות מכשיר בעלי מקצוע לשכפול מפתחות, פריצה לרכבים ובתים, ולכן חייב שהתחום יהיה מפוקח. מנעולן מקצועי לא יהסס להציג בפניכם את האישור, המעיד על כך שעובד על פי החוק.

נושא חשוב לא פחות בבחירת מנעולן, לצורך שכפול מפתח לרכב סוברו, הוא נושא הזמינות. תארו לכם מצב בו אתם זקוקים לשירות של שכפול מפתח במקרה חרום? לא תוכלו להמתין כמה ימים עד שהמנעולן יתפנה. בדקו מה רמת הזמינות של מנעולן הרכב, ותוך כמה זמן מרגע הפניה הוא יוכל להיענות לה. מנעולן לרוב מספק שירות ללקוחות 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.