שכפול מפתח לרכב קרייזלר לג'יפ ודודג'

ברשותכם רכב מסוג קרייזלר, ג'יפ או דודג' ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

חברת "קרייזלר" האמריקאית, הוקמה בשנת 1925 ונחלה הצלחה גדולה בזכות דגמיה הפופולריים בקרב הקהל האמריקאי הרחב. לאחר יובל שנים נקלעה החברה לקשיים ונאלצה להתמקד בקהל יעד מסויים על מנת לשרוד את התקופה והצליח שוב. בסוף המאה העשרים, נמכרה החברה לתאגיד הרכב "דיימלר" הגרמני, אשר אט אט נפרד ממנה לטובת משקיעים פרטיים.

חברת קרייזלר הייתה ההוגה והמבצעת של דגמי ג'יפ המיתולוגיים, אשר היוו בהתחלת תקופתם מענה לצבא האמריקאי לרכב צבאי, בעל הנעת שטח המסוגל להתמודד עם שטח מאתגר במיוחד, לשאת משקל של ציוד רב מבלי שיושפע מכל זאת. חטיבת ג'יפ ייצרה דגמים בתפוצה הן אזרחית והן צבאית והצליחה לבודד נישה מבוקשת לעצמה (אם כי לא בלעדית אך בהחלא מובילה).

מעבר לכך, חברת קרייזלר רגשה, לא הרבה לאחר הקמתה את החברות "דודג'" ופלימות', אשר הפכו לחטיבות בתוכה. האחרונה שבהן, נסגרה כמה עשורים מאוחר יותר.

שכפול מפתחות

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

מה המשותף בין שכפול מפתח לרכב קרייזלר לג'יפ ודודג"?

בהמשך לעובדה כי למעשה מדובר באותו היצרן, גם מערכות ההנעה ותפקוד הרכב דומות מאוד ולכן, סביר להניח שבאותו המקום בו תמצאו שכפול מפתח לקרייזלר, תמצאו גם שכפול מפתח לג'יפ ולדודג', אם כי ראוי לציון כי רכבי דודג' יחסית מעטים בארצנו הקטנטונת. יחד עם זאת האפשרויות לביצוע שכפול שכזה הינם זהים לכלל כלי הרכב בארץ, כאמור: מנעלון מורשה אשר זמין באיזור שלכם ומוסמך לקרוא, לקודד ולבצע שכפול מפתח לרכב קרייזלר לג'יפ ודודג'  ללא רבב ובצורה הכי מקצועית שיש, בעלות הכי שווה לכל נפש, או לחילופין, מוסך מורשה או היבואן עצמו.

ההבדל ביניהם, הוא בעיקר זמן קבלת השירות והמחיר אותו נדרשים לשלם בעבור השירות, בכל אפשרות. כמובן, שהעלות ההוגנת ביותר תהיה דווקא אצל המנעולן, משום השירות הישיר והלא מתווך.

שכפול מפתחות לרכב שטח

רכבי שטח, כגון הדגמים של ג'יפ קרייזלר, נוטים להיתקע יותר בתוואי השטח הקשים ועל כן, עלולים בעליהם לאבד את מפתחותיהם בחול או בטבע, כך שבעבורם, שכפול מפתח לרכב קרייזלר לג'יפ ודודג' הוא דבר שבשגרה, ואף מומלץ יותר לביצוע בעת רכישת הרכב, אף יותר מכל כלי רכב אחר, בגלל הנטייה הגוברת לפורענות ביחס למפתח הרכב.

שכפול מפתחות לדודג' ופלימות'

דגמי המכוניות של דודג' ופלימות' מעט יותר נדירים בארצנו ובעיקר מתרכזים בשוק המכוניות העתיקות, להם מעריצים רבים בישראל. כאשר נדרש שכפול מפתח לרכב קרייזלר לג'יפ ודודג' מהדגמים העתיקים, לרוב אין צורך בשכפול קוד השבב של האימובלייזר, משום שזוהי טכנולוגיה חדישה יותר, אך יכולים להיות מצבים בהם בעל הרכב שכלל גם את מערכת ההנעה באמצעות מיגון והשבתת ההנעה. שכפול מפתח ללא שבב הינו פשוט וזול יותר ומבוצע רק על ידי חריטה, בו במקום, בעוד שכפול קוד השבב או/ השלט המצורף למפתח מהווה עבודה מעט מורכבת ויקרה יותר.