שכפול מפתח לרכב פיג'ו

ברשותכם רכב מסוג פיג'ו ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

יצרנית הרכב הצרפתית "פיג'ו" הוקמה כבר בתחילת מאה התשע עשרה כחברה המייצרת מטחנות קפה בכלל, לאחר מכן עברה מפתח שלט לפיגולייצור אופניים ולמעשה מעולם לא חדלה לעשות כן, אלא צירפה לכך גם תעשיית רכב ובשנת 1889, ייצרה את כלי הרכב הראשון שהיה דומה יותר לכרכרה או תלת אופן המונע על מנוע קיטור, שהוחלף לאחר מכן במנוע בערה פנימית ומספר שוה של גלגלים, ארבעה. שבע שנים לאחר מכן, שכללה החברה את דגם המכונית שלה וקרבה אותה עיצובית ותפקודית לרכבים המודרניים יותר. במקביל החלה החברה ליצר כלי רכב דו גלגליים בהצלחה יתרה עד היום. עשור לאחר מכן, זכה דגם של פג'ו במירוץ והיווה אבן דרך בעיצוב מנועי מירוצים מאותה תקופה ואילך. כיום דגמיה של חברת פגו פופולריים מאוד ברחבי העולם, למעט ארה"ב בו אינם נמצאי עוד משנת 1991 עכב חוסר התאמה לקהל האמריקאי.

שכפול מפתחות

בישראל, היו דגמי פג'ו פופולריים בעיקר בקרב רכבי הצבא אך לא בלבד, משום שדגמי פג'ו היו אהובים ונמכרים ביותר אז וגם היום.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

דרכים שונות לביצוע שכפול מפתחות לרכבי פג'ו

שכפול מפתח לרכב פיג'ו נחלק לשני סוגים עיקריים:

  • שכפול מפתח לדגם ישן – ישן, כלומר, עד שנת 1995, נחשב לשכפול הקל והזמין ביותר וניתן לבצע אותו כמעט בכל עמדה לשכפול מפתחות ולמעשה כל שנדרש הוא מכונת שכפול מפתחות. השכפול עצמו זול מאוד.
  • שכפול מפתח אשר לו משבת מנוע מובנה, הן במכונית והן במפתח – עד שנת 1995, משבת מנוע הוכנס אך ורק כתוספת למערכת מיגון הרכב, על פי דרישה של חברות הביטוח, ליסינג וכו', אך לא היוותה דבר הכרחי. החל מאותה שנה, רוב יצרניות הרכב הרכב הוסיפו משבת מנוע כחלק בלתי נפרד ממערכת ההנעה של כל רכב, בין אם דרך השלט של המפתח ובין אם במפתח עצמו . שכפול מפתח לרכב פיג'ו אשר לו מערכת השבתת מנוע מובנית, הינו עניין מורכב יותר שמעלה את המחיר בעשרות ואף מאות שקלים בשל העובדה כי יש לקרוא את קוד משבת המנוע באמצעות מכשור מתאים ומקצועי על מנת לבצע את השפול בצורה הטובה ביותר

כך או כך, תמיד רצוי להצטייד בפרטיו של איש מקצוע מוסמך, אמין ובעל תעודת יושר מטעם המשטרה לצורך עבודות מעין זו, בעיקר, אם חלילה יהיה צורך בפריצה לרכב, כאמור, מכל סיבה שהיא.

מעבר לכל הנאמר לעיל, ממלץ תמיד להצטייד במפתח נוסף, רזרבי, שיהיה במקום בטוח ונגיש בעת הצורך, על מנת שלא להגיע למצב של פריצה או הישארות מחוץ לרכב ללא מפתח נוסף בהישג יד. מפתח שכזה ניתן לשכפל כבר בעת רכישת הרכב , אך גם כאשר אחד העותקים נדרש לשכפול, מומלץ לשכפל עוד עותק באותו המעמד ממש, למען תחושת הביטחון האישי של בעל הרכב. והנוהגים בו, לפחות בהיבט הזה של שכפול מפתח לרכב פיג'ו