שכפול מפתח לרכב פיאט

ברשותכם רכב מסוג פיאט ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

תאגיד הרכב האיטלקי "פיאט", שנקרא כך לפי ראשי התיבות: "המפעל האיטלקי למכוניות של טורינו",  הוקם בשנת 1889 וכיום נחשב לתאגיד האיטלקי הגדול ביותר, תוך כדי שהוא פועל במעל לששים מדינות נוספות בעולם ומחזיקה בפסי יצור של דגמי רכבים אחרים כמו לנצ'יה, פרארי, מזראטי ועוד.

דגמי המכוניות של "פיאט" נחשבים לפופולאריים מאוד בעולם ולא בכדי זכו חלקם בתואר "מכונית השנה" משך 12 שנים רצופות.

שכפול מפתחות

כיצד מתבצע שכפול מפתח לדגמים של רכבי פיאט?

לפיאט אמנם עיצוב ייחודי ותארים רבים, אך בכל הנוגע לבטחון הרכב, אין היא שונה מאחרים וגם לדגמיה, מערכת הבטחון הטובה מפתח שלט לפיאטביותר היא אימובילייזר מובנה, בין אם מובנה  גם במפתח ובין אם בשלט הרחוק. כאשר מחפשים שירות של שכפול מפתח לרכב פיאט, מומלץ מאוד לוודא שאיש המקצוע יודע להתחבר למחשב הרכב באמצעות מכשור מקצועי ולא חיקוי סיני זול שעלול להשבית את מחשב הרכב ולגרור אחריו נזק רציני יותר. מעבר לכך, אם יש צורך בפריצה לרכב על מנת לחלץ את המפתח, רצוי מאוד שאיש המקצוע שמבצע את הפריצה יהיה מנוסה, אמין ומורשה מטעם המשטרה וזאת גם על מנת לצמצמם נזקים משניים לרכב ואף על מנת למנוע הפצת עותק המפתח לגורמים לא קרואים.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

אפשרויות שכפול נוספות

מעבר לאפשרות של ביצוע שכפול מפתח לרכב פיאט בידי מנעולן מוסמך, קיימת האפשרות של ביצוע השכפול על ידי מוסך ובכך להעביר את האחריות על השכפול על אנשי השירות במקום, אף על פי שאינם אלה המבצעים את השכפול בפועל, למתין ולשלם יותר. האפשרות השלישית היא לשכפל את המפתח באמצעות שוכנות הרכב או היבואן הראשי, משום שלהם גישה ישירה לקוד האימובילייזר אשר מוטבע על גבי המפתח ובמחשב הרכב וניתן לקבלו ללא הצמדת קורא אל המכונית, דבר שאולי חוסך זמן וטיפול לא נכון אבל בהרבה יותר יקר מכל שירות שכפול אחר. מה גם, שעם המכשור הנכון והמתאים, אין צורך בתשלום נוסף בעבור קוד הכרטיס.

פריצה לרכב פיאט

ישנם מקרים רבים שבהם, על מנת לבצע שכפול מפתח לרכב פיאט, יש צורך לפרוץ למכונית, בין אם על מנת לחלץ ממנה את המפתח שנתקע במתג ההנעה או סתם סרוק על מושב הנהג ובין אם בשל הסיבה שאין מפתח לשכפל ממנו. גם במקרים אלה, אין לנסות לפרוץ לבד, אלא להסתייע באיש מקצוע מורשה ומנוסה, אשר יידע לפרוץ את הרכב ללא גרימת נזק מיותר. אם ניתן לרכז את שכפול המפתח עם הפריצה עצמה, אזי ניתן גם לרכז ולצמצם עלויות, משום שאין תורך בשני אנשי מקצוע שונים, אלא אדם אחד שמגיע עם ניידת שירות, מבצע פריצה מהוקצעת ויעילה, משחרר את המפתח או לחילופין, מתחבר למחשב הרכב ומבצע בצורה המקצועית ביותר את עבודת שכפול המפתח בעבור רכב הפיאט שנמצא מולו