שכפול מפתח לרכב רנו

ברשותכם רכב מסוג רנו ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

שכפול מפתחות

חברת "רנו" הצרפתית נוסדה שנה לפני תחילת המאה העשרים ונחשבת לאחת הותיקות ביותר בתחום בכל העולם. חברת  "רנו" ייצרה מרגע הקמתה ועד כה מאות דגמים של כלי רכב, ביניהם מכוניות פרטיות, אוטובוסים, משאיות, מכוניות מירוצים ואף רכבות.

בימים אלה חברת "רנו" הינה שותפתה המלאה של חברת ניסאן, עמה יוצרת היא את קבוצת יצרני המכוניות השנייה בגודלה בעולם, רנו- ניסאן.

לפני מספר שנים, נבחר דגם של רנו, ה"פלואנס" כרכב החשמלי הראשון בישראל, אשר עדיין ניתן  להבחין בדגמים שלו מדי פעם על הכביש.

מערכות ההנעה המתקדמות של רנו

לרנו מכוניות רבות בעלות מערכות בטיחות בדרגה הגבוהה ביותר, בשל מכת הגניבות במדינת האם, צרפת ואין לה מתחרות בתחום זה. כמו למשל, בחלק מדגמי רנו, הנעת הרכב נוצרת באמצעות כרטיס חכם, אשר בו גם מפתח חירום, אך בעקרון, כרטיס חכם זה מוכנס לחריג מיוחד אשר קורא את קוד ההפעלה של משבת הרכב ומניע את הרכב לדרכו. הדבר אינו דומה בשום אופן למערכות של רכבים אחרים אלא ייחודי לרנו.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

שכפול מפתח לרכב רנו חדש

ברוב רכבי הרנו החדשים מותקנת מערכת לקריאת כרטיס חכם, במקום סיבוב המפתח המסורתי. הכרטיסים החכמים הללו של דגמי הרנו מועדים לפורענות למרות גודלם, משום הנטייה שלהם להישבר, להתעקם ואף להיעלם במקומות צרים בגלל עוביים הדקיק ועל כן, רבים מהנהגים אשר להם רכבים אלה, מגיעים לבצע שכפול של המפתח שלהם. היום והכרטיס החכם מורכב יותר מכל מפתח רכב אחר, העלות שלו אינה זולה ואם מבצעים את השכפול אצל יבואן הרכב או במוסך מורשה, מחירו מגיע לאלפיים ש"ח בקירוב, בניגוד לכל שכפול מפתח לרכב רנו אחר. מאידך, שכפול הכרטיס אצל מנעולן מורשה לו קיים הציוד המתאים לכך, עשוי להורד משמעותית את מידת ההוצאה ולתת את אותה ההוצאה, אך יחד עם זאת, רצוי לא להתפשר על איכות הכרטיס, שכן כרטיס גנרי זול מאוד עשוי להזיק מאוד לרכבים אלה, במיוחד בשל רגישות המערכות שלהם.. קידוד הכרטיס מאוד מתוחכם ולמעשה מורכב משני חצאי קוד, על מנת להצפין אותו ככל הניתן, כך שכאשר מבצעים שכפול מפתח לרכב רנו שכזה,את חצי הקוד מוצאים על בי הכרטיס ואת חציו השני ברכב עצמו.

חשוב מאוד לוודא כי איש המקצוע שמבצע את העבודה, אכן מקודד ומשכפל כרטיס חדש ולא משופץ או מזוייף, על מנת להרוויח עוד כמה שקלים, על חשבון לקוח כזה או אחר.

שכפול מפתח עבור דגם ישן יותר

כאשר מבצעים שכפול מפתח לרכב רנו מדגמים ישנים יותר, קרוב לוודאי שהמפתח ממנו נדרשים לשכפל יהיה מפתח רכב רגיל ואף ללא אימובילייזר מובנה, אלא אולי בשלט הרכב, כתוספת שלאחר מכן. במקרים אלו, השכפול הרבה יותר פשוט, זריז וזול, אך גם כאן נדרשת מקצועיות ואמינות למען בטחונו של המפתח ושל כלי הרכב שלו הוא שייך.