שכפול מפתח לרכב מרצדס

ברשותכם רכב מסוג מרצדס ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

כמעט לכל אחד מאתנו קרה שאיבד פעם מפתח. מפתחות מטבען להעלם, סיטואציה לא נעימה לכל הדעות, והדבר הרבה פחות נעים כאשר מדובר על המפתח של הרכב. במידה ויש לכם צורך במפתח לרכב, בין אם זה בגלל שהמפתח המקורי אבד או נגנב, ובין אם זה בגלל שאתם זקוקים למפתח נוסף עבור נהג נוסף, הפתרון הוא להגיע למנעולן רכב אמין ומקצועי, ולבקש שירות של שכפול מפתח לרכב.

שכפול מפתחות

שכפול ושחזור מפתחות לרכב

פעולת שכפול מפתח לרכב מרצדס אפשרית בדומה לכל סוגי הרכבים והמפתחות. על מנת לשכפל מפתח של רכב, יש לפנות למנעולן רכב, מנעולן המוסמך ומומחה לבצע פעולה זו. אם אבד לכם המפתח, נגנב, ננעל בתוך הרכב, ואין לכם אפשרות להשיגו, קיימת אפשרות לבצע שחזור רכב. עדיף לנסות ולהימנע ממצב בו אתם מחזיקים בידיכם רק מפתח אחד לרכב. במקרה כזה, במידה ויעלם, לא תהיה לכם ברירה אלא לבצע שחזור. תהליך של שכפול מפתחות לרכב מרצדס פשוט יותר מתהליך של שחזור המפתח. הקדימו תרופה למכה, ופנו למנעולן מורשה, על מנת שישכפל עבורכם מפתח נוסף.

סוגי מפתחות

מרבית סוגי המפתחות של הרכבים השונים נחלקים לשני סוגים:

  1. מפתח הכולל אימובילייזר, לרוב ברכבים החדשים יותר. שכפול מפתח הכולל אימובילייזר אפשרי ומבוצע גם הוא ע"י מנעולן רכב.
  2. מפתח פשוט שלרוב נמצא ברכבים בדגמים ישנים יותר. מפתח מסוג זה קל יותר לשכפל מאשר מפתח הכולל אמובילייזר מובנה.

מנעולן רכב ישכפל עבורכם מפתח נוסף לרכב, וכך תוודאו כי לעולם לא תישארו בלי מפתח. מומלץ להחזיק במספר מפתחות לרכב, ולא להגיע למצב בו אין בידיכם מפתח. שכפול מפתח לרכב מרצדס אפשרי בכל מקום בו מתמחים בשכפול מפתחות רכבי יוקרה.

שירותי מנעולנות רכב

ברכבי יוקרה דומי מרצדס יש לטפל רק באמצעות מנעולני רכב מורשים ומקצועיים. בין השירותים הניתנים לרכבי מרצדס קיים שירות פריצה לרכב, שכפול מפתח, שיחזור מפתח, תיקון תקלות באימובילייזר, תיקון שלטים, מחיקת מפתחות, קידוד מפתחות ושירותי מנעולנות נוספים.

על מה לשים דגש

תחום מנעולנות הרכב כולל בעלי מקצוע רבים בעלי יכולות והתמחויות שונות. בחירה במנעולן מקצועי, מומחה בשירות שכפול מפתח לרכב מרצדס, תבטיח לכם כי העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. מנעולנים אמורים לעבוד תחת פיקוח של משטרת ישראל, ולהיות בעלי תעודת הסמכה. באפשרותכם לבדוק לפני בחית המנעולן מה התחום בו הוא מתמחה, האם יש לו תעודות והסמכות, והאם פועל באישור המשטרה. נושא חשוב נוסף הוא יכולת מהירות התגובה. מנעולן צריך להיות זמין, ולספק שירותים מגוונים גם בשעות פחות סטנדרטיות. לא פעם יש צורך במנעולן דווקא בלילה או בשבת. מנעולן מקצועי ייתן מענה מהיר ויספק עבודה איכותית.