שכפול מפתח לרכב ניסן

במידה ואתם זקוקים למפתח נוסף לרכב, יש לפנות למנעולן רכב מקצועי, אשר מתמחה בביצוע שכפול של מפתחות. שכפול מפתח לרכב ניסן אפשרי עבור מגוון דגמי ניסן השונים: ניסן SX200, ניסן אלתימה, ניסן נוט, טידה, אלמרה, מייקרה, מקסימה, פרימרה, קופה ועוד. שכפול מפתח דורשת הבנה ובקיאות מקצועית בסוגי המפתחות השונים ומערכות נעילה מתקדמות.

שכפול מפתחות

שירותי מנעולן רכב

מנעולן רכב מספק מגוון שירותים נוספים, מלבד שירות שכפול מפתח לרכב ניסן, או לכל סוג רכב אחר. בין השירותים הנפוצים יש מפתח שלט ניסןלציין את שירות שיחזור מפתח. שיחזור זו פעולה המתבצעת באופן מקצועי, באמצעות שימוש בציוד מנעולנות רכב חדשני. לצורך השחזור אין צורך במפתח קיים, רק במסירת פרטי סוג הרכב והדגם. שירות נוסף הוא שירות פריצה לרכב. פריצה מקצועית תאפשר לכם להיכנס לרכב ולהניע אותו, ללא פגיעה ברכב ובמנגנון הנעילה המרכזי. שירות נוסף הניתן על ידי המנעולן הוא שירות של תיקון אימובילייזר. יש פעמים בהם התקלה כולה מתרכזת באימובילייזר, ורק מנעולן רכב מקצועי ומתקדם יוכל לאבחן אותה ולטפל בה ביעילות.

מנעולני רכב מספקים גם שירותי מנעולנות עבור בתים: החלפת צילינדר, שכפול מפתח לבית, החלפת מנגנוני נעילה, פריצת דלתות ומנעולים, פריצת כספות ועוד.

סוגים שונים של מפתחות

  • מפתח משונן – מפתח המכיל שיניים משוננות בצד אחד או בשני הצדדים. משמש בעיקר לצורך פתיחת מנגנון נעילה מסוג צילינדר.
  • מפתח חורים – סוג מפתחות הכולל בתוכו חורים, המייחדים כל מפתח להראות שונה מכל מפתח אחר. משמש לרוב לפתיחת מנעולי רב בריח
  • מפתח חריטה – משתמשים בעיקר לפתיחה של כלי רכב, כוללים חריטה עליהם. שכפול מפתח לרכב ניסן מסוג חריט אפשרי בשימוש בכלי מנעולנות רכב מתקדמים
  • מפתח אלקטרוני – מפתח הכולל בתוכו אימובילייזר מובנה. שכפול זה גם הוא אפשרי אך מורכב יותר, ולכן לא נעשה במקום באופן מיידי.

מתי מומלץ לשכפל מפתח

שכפול מפתח לרכב ניסן מומלץ כאמצעי ביטחון. קיימות אפשרות להתמודדות באם תמצאו עצמכם ללא מפתח, אך תמיד עדיף לנסות להימנע מכך, במיוחד שכיום כל כך קל פשוט לשכפל מפתח. שכפול של מפתחות כיום אינו מצריך מבעלי המקצוע זמן רב, ולא מדובר על עלות גבוהה במיוחד. הקדימו תרופה למכה שעשויה להגיע, וודאו שיש ברשותכם לפחות עוד עותק אחד למפתח הרכב.

אישורים נדרשים

מנעולן רכב, בדומה למנעולן אשר אינו עוסק במנעולי רכבים, חייב  לקבל המכה מהמשטרה. את הסמכה זו מקבלים אחר שעומדים במפר תקנים, הכוללים בדיקת הכשרה וחתימה על התחייבות לשימוש הגון בכישורים שנרכשו. יש לא מעט בעלי מקצוע, חובבנים, אשר משכפלים מפתחות ללא אישור המשטרה, ומציעים מחירים זולים ללוחות. חשוב לבדוק טוב טוב עם מי בוחרים לעבוד, כי מה שנראה בהתחלה זול, אח"כ יכול לעלות לכם ביוקר.