שכפול מפתח לרכב מיני קופר

ברשותכם רכב מסוג מיני קופר ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

מיני קופר – רכבו של מיסטר בין האחד והיחיד, נחשב עד לפני מספר שנים לדגם לא מבוקש במיוחד, רכב נישה קטן שמתאים לרווקים, סטודנטים וצעירים, אבל אין דין מיני קופר מקורית ראשונה של 1959 כדין מיני קופר דור שני, של שנות האלפיים, שכן מאז שנות החמישים ואף השמונים של המאה הקודמת, הספיקה מיני קופר לעבור לידי יצרנית המכוניות רובר ומשם  ,עם רובר לענקית הרכב ב.מ.וו ולהידבק בתווית יוקרה המיוחסת לחברת האם החדשה.

שכפול מפתחות

לא הרבה יודעים אבל המיני קופר המקורית נקראה מיני מיינור והיו לה דגמים נוספים שהתחרו בספורט המוטורי כאחת המכוניות המקצועניות בתחום ואף קצרה תשואות ונצחונות במשך שלוש שני ברציפות אי שם בשנות השישים של המאה העשרים.

עם השנים העיצוב של המיני קופר הפך יותר רך ועגלגל ופחות חצוף ושובב מהדגם המקורי, אך אלגנטי יותר ובעל מראה יוקרתי.

כיצד מבצעים שכפול מפתח לרכב מיני קופר?

ברמת העיקרון, מיני קופר אינה שונה מכל רכב אחר, אשר יוצר לאחר שנת 1995. כלומר, גם כלי רכב זה מקבל דגש חזק מאוד על נושא הבטיחות ומניעת גנבות ולכן בכל מפתח קיים שבב קטן אשר מכיל בו את קוד האימובילייזר אשר מניע את הרכב. זאת בנוסף לשלט רחוק שהוא אופציונלי.

על מנת לשכפל את המפתח עם השבב, ללא רבב, מומלץ, גם ברכב זה, להיעזר בקורא קודים, כזה שיודע לזהות את המיני קופר ולא כל הקוראים יודעים לעשות זאת. כעקרון, מכשור אשר יודע לקרוא את רכבי ב.מ.וו, יקרא, קרוב לוודאי גם את קוד המיני קופר.

במידה ואין מפתח לשכפל ממנו, יש מי שיאמר שלא מספיק שכפול מפתחות לרכב קופר, אלא יש להחליף את כל מכלול ההנעה של הרכב, על מנת למנוע הגעה של המפתחות לידיים הלא נכונות ושימוש בהם. לא כל בך בטוח, שיש בזה צורך, בעיקר משום שניתן רק להשבית את קוד האימובילייזר שנמצא על גבי המפתחות האבודות ולשכפל באמצעות זה מפתח חדש לחלוטין.

היכן ניתן למצוא קורא קודים למיני קופר?

ככלל, כל נותני השירותים בתחום של שכפול מפתח לרכב מיני קופר, נעזרים באותו השירות בדיוק, בין אם ה יבואן הרכב ובין אם מוסכים מורשים , כולם מגיעים לאותו איש המקצוע בדיוק- המנעולן המורשה. ולכן, רצוי לוודא כי המנעולן, אליו אתם ניגשים הינו בעל המכשור המתאים ויודע ומוסמך לבצע את העבודה שלשמה הגעתם. רצוי לוודא כי המפתח החסר מנוטרל לחלוטין וכי המפתח החדש והמקורי שממנו שוכפל, במידה ויש, אכן מניעים את כלי הרכב ותקינים לחלוטין.

ככלל, אנו ממליצים תמיד לשכפל עותק נוסף כבר באותו מעמד, הן בגלל שלא בכל יום אתם נדרשים לבצע שכפול מפתח לרכב מיני קופר והן בשל הוצאה שכבר יוצאת מהכיס ועל כן כבר רצוי לבצע באותו מעמד מניעה של הפעם הבאה