שכפול מפתח לרכב מאזדה

ברשותכם רכב מסוג מאזדה ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

חברת "מאזדה, היפנית החלה את דרכה בתחילת שנות העשרים של המאה הקודמת כחברה לייצור כלי עבודה, אשר הפכה לימים למפעל לייצור נשק ורק לאחר מלחמת העולם השנייה,למעשה, התמקדה בתעשיית המכוניות, בדומה לחברותיה האירופאיות. דגמי המכוניות והאופנועים של חברת "מאזדה" כיום פופולריים מאוד בעולם, אך לישראל הגיעו רק כעבור 70 שנה מתחילת הפעילות, בשנת 1992 והשאר, היסטריה והיסטוריה, שכן דגמי המכוניות של מאזדה נחשבים לזולים ונמכרים ביותר בקרב הקהל הישראלי. הדגמים הנמכרים ביותר בארץ, הם המאזדה 2, 3, 5 ו-6 ועל כן שכפול מפתחות לרכב מאזדה נחשב לאחד הנפוצים ביותר בתחום.

שכפול מפתחות

שכפול מפתח לרכב מאזדה באמצעות היבואן או מוסך מורשה?

ליבואן הרשמי יש יתרונות בשכפול מפתחות למאזדה, כמו מכשור קורא קידוד, כרטיס קוד זמין ועוד שלל יתרונות של חברה רשמית, אך לרוב מחיר השכפול יהיה יקר מאוד ויכלול פערי תיווך גדולים, כחלק מהיותו חברה גדולה ורשמית.

אפשרות נוספת היא לשכפל את המפתח באמצעות מוסך מורשה, אשר גם עלול לתת רושם מוטעה של אמינות ומקצועיות ללא פשרות, בכל זאת, מוסך מורשה. אך לא כך הדבר, עובדת היותו מוסך מורשה אינה מעלה מערכו כשמדובר בטיפול במפתח הרכב, אלא רק, לרוב מעלה את ערכו של מחיר העסקה, שוב, בשל פערי התיווך והייחודיות המיוחסת לו כמוסך מורשה.

הסתייעות במנעולן פרטי ומקצועי

היות ורוב דגמי המאזדה המיובאים לארץ יובאו החל משנת '92 ,  שכפול מפתח לרכב מאזדה, לרוב  חייב בקריאת קוד המפתח וניטרולו ועל כן, אין שירות זה נחלתם הבלעדית של מוסכים מורשים וייבואנים רשמיים, אלא, נחלת מנעולנים רבים, אלו כמובן שמורשים ויודעים לטפל בכך ולא רק מתיימרים לעשות כן. כל מנעולן שכזה, חייב לשאת ברשיון מנעולן ורצוי שגם יהיה מומלץ בידי לקוחות קודמים (ולא חסרים לקוחות, כאמור) וגם יידע למצוא את הקוד בעבור כל דגם של מאזדה, באשר הוא.

מומלץ להחליט מראש באיזה סוג של מפתח מעוניינים, האם מפתח בלב, האם מפתח עם שלט מצורף או מפתח עם אימובילייזר מובנה שהוא נחשב להכי מורכב והכי יקר.

חשוב לציין, כי בניגוד למוסכים מורשים ויבואנים רשמיים, אחד היתרונות מנעולן פרטי שיש ביכולתו לבצע שכפול מפתח לרכב מאזדה, הוא הזמינות להגיע כמעט לכל מקום, כך שאם, חלילה נתקעים עם מפתח שבור במתג ההתנעה או בדלת, שירות שכזה יחסוך המתנה ארוכה מאוד וגרירה למוסך. כלומר, שירות של מנעולן פרטי חוסך בזמן ובכסף ונותן  מענה מיידי גם באמצע הדרך.

לסיכום:

אם ברשותכם רכב מאזדה ואתם זקוקים לשכפול מפתח לאחד הדגמים כדאי לשקול את כל שנכתב כאן, בטרם תחליטו ואם בכל זאת נזקקתם לשירות באמצע הדרך, אל תהססו ליצור קשר ולקבל שירות מקצועי, מהיר ואמין, שיגיע עד אליכם.