שכפול מפתח לרכב לנד-רובר

רכב לנד-רובר זקוק למפתח לטובת פתיחתו והנעתו, בדומה לכל רכב אחר. המצאו של מפתח בודד לרכב בידיכם עלולה לגרום למצב בו תתקעו לפתע בלי מפתח, וללא יכולת להיכנס לרכב. על מנת למנוע מצב בו אין ברירה אלא לפרוץ לרכב, יש לפנות למנעולן רכב מקצועי, המומחה בשכפול מפתח לרכב לנד-רובר, ולבקש שישכפל עבורכם עותק נוסף, אחד לפחות. אנשים משקיעים כל כך הרבה כסף ברכישת רכב ומזניחים את נושא שכפול המפתח. שכפול מפתח היא פעולה פשוטה עבור איש המקצוע, אינה לוקחת זמן ממושך ואינה עולה הרבה כסף. אין סיבה להיתקע ולהיאלץ להיעזר בשירותים יותר מתקדמים, כאשר שכפול מפת לרכב לנד-רובר היא פעולה כל כך פשוטה.

שכפול מפתחות

סוגים שונים של מפתחות לרכב

כיום ניתן לחלק את מפתחות הרכב לשני סוגים עיקריים. הסוג ראשון הוא המפתח הפשוט, באמצעותו ניתן לפתוח את הרכב בפעולה מכאנית. מפתחות אלו משמשים בעיקר לפתיחת רכבים משנת יצור מוקדמת, בזמנים בהם מערכות נעילת הרכבים היו פשוטות. מאז, במרוצת השנים, חלו התפתחויות טכנולוגיות רבות, ומנגנוני נעילת רכבים הפכו מורכבים הרבה יותר. מרבית הרכבים החדשים כבר נפתחים באמצעות מפתח אלקטרוני, אשר מיוצר ייחודית לכל רכב ורכב. מפתח זה מאפשר פתיחה והנעה של הרכב, ללא צורך בסיבוב המפתח. קיימת אפשרות לשכפל כל אחד משני סוגי המפתחות, עבור כל סוגי הרכבים.

פריצה לרכב

שירות נוסף המוצע על ידי מנעולנים לכל סוגי בעלי הרכבים הוא שירות פריצה לרכב. יש מצבים בהם אין בירה, ואין אפשרות לשכפל או לשחזר מפתח. מקרים אלו יכולים להיות מקרי חרום, בהם נשכח ילד או בעל חיים ברכב מעול, שאינו ניתן לפתיחה. במקרה כזה לא מומלץ לנסות לפרוץ את הרכב באופן עצמאי. ניסיון של שבירת החלון יכול לפגוע במי שנמצא בתוך הרכב, ולגרום גם לרכב לנזק ממשי. פריצת רכב מקצועית, הנעשית על ידי מנעולן רכב מקצועי תעשה מבלי שתהיה פגיעה במנגנון הנעילה של הרכב, וברכב עצמו.

זמינות מנעולן

יש חשיבות גדולה בכך שהמנעולן שיספק לכם שירות יעשה זאת מהר, ובאופן שיהיה נוח עבורכם. קיימים מנעולנים המספקים שירות הגעה עד הבית. לרוב מנעולני רכב יספקו שירות שבעה ימים בשבוע, לאורך כל שעות היממה. כך תוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך, גם המצבי לחץ, בזמנים פחות סטנדרטים.

אמינות

אחת הדרכים בהם תוכלו לבדוק האם מדובר באיש מקצוע מהימן היא לבקש ממנו אישור המעיד על כך שהוא פועל תחת אישור המשטרה. כיום החוק מחייב כל מנעולן, מנעולן רכב או מנעולן המתמחה התחומים אחרים, לעבוד אך ורק תחת אישור זה. דרך נוספת לוודא אמינות של איש מקצוע היא לבקש המלצות. לרוב אנשים ימליצו על אנשי המקצוע הטובים ביותר, ובהחלט ניתן להסתמך על המלצות אלו.