שכפול מפתח לרכב יונדאי

ברשותכם רכב מסוג יונדאי ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

יונדאייונדאי מוטורס, חטיבת הרכב של קונצרן "יונדאי" הדרום קוריאנית, אשר גם כוללת את "קיה", הוקמה בשנת 1967, לאחר החתימה עם חברת "פורד" האמריקאית לאספקת דגמי הקורטינה המפורסמת. דרום קוריאה השכילה להבין ששווה לה יותר לייצר מכוניות ולייצאן מאשר לייבא ולשווק. בתחילה, הסתמכו קברניטי החברה בידע של אנשי מיצובישי היפנים ואכן דגמיה הראשונים, היו מבוססים על היסודות  והטכנולוגיה של ולמעשה, שיתוף הפעולה הזה נמשך עד לפני שנים אחדות. כיום נחשבת יונדאי- קיה לחברה החמישית בעולם בייצור וייצוא מכוניות.

שכפול מפתחות

עלייתם של דגמי יונדאי לישראל החלה בשנת 1994 ותפסה תאוצה אדירה במהירות שיא, ד כי תוך פחות מעשור הפכה לאחת הנפוצות ביותר בקרב הנהגים הישראלים וחברות הליסינג ואף אולי החברה הנמכרת ביותר בארץ, בשלל דגמים.

פופולרית גם בקרב משכפלי המפתחות

כחלק מהיותה המכונית הנמכרת ביותר בארץ, זוכה יונדאי גם לתואר מעט מפוקפק יותר של המכונית עם הכי הרבה שכפולי מפתחות ולו רק כפועל יוצא של תפוצת דגמיה ולכן שכפול מפתחות לרכב הכי נפוץ בישראל הוא שכפול מפתח לרכב יונדאי ואפילו יותר מקיה, אחותה הקטנה.הסיבוצ המביאות לשכפול כל כך נפוץ הן:

  • נעילה של מפתחות הרכב בתוך הרכב – מצב המצריך פריצה, לרוב , אך כדי לא להגיע למצב של פירצה, מומלץ בחום להחזיק מפתח נוסף משוכפל, במקום בטוח.
  • אובדן המפתח – לכולנו זה קורה, מניחים את מפתח הרכב במקום מסוים ושוכחים איפה היה, שוכחים את המפתח בכיס המכנסיים והוא פשוט נופל ונעלם, נופל בחריצי הניקוז שבכביש, נותנים לילד להחזיק את המפתח והוא נעלם לו ושלל דוגמאות נוספות.
  • גניבה של המפתח מכיס המכנסיים, ארנק, תיק או פנים הבית
  • קלקול של מפתח הרכב עקב שבר, תקלה, שריטה וכו'

היכן ניתן לבצע שכפול מפתח לרכב יונדאי

ראשית, ניתן תמיד לבצע זאת אצל היבואן עצמו,בין אם בשלב רכישת הרכב לצורך מניעת אובדן וחוסר אונים בעתיד ובין אם לאחר הרכישה, לגשת אליו ולהמתין (ולרוב גם לשלם יותר). אפשרות נוספת, לא יותר שונה מקודמתה, היא דרך מוסך אשר מורשה לטפל ברכב מסוג זה. שירות מסוג זה, גם כן דורש המתנה מסויימת ועולה לרוב יותר משום שבמוסכים עצמם אין מבצעים שירות שכזה אלה מפנים לאנשי מקצוע ומרוויחים מעט עמלה על כך. אפשרות שלישית, כאמור היא שכפול מפתח לרכב יונדאי אצל מנעולן מורשה ומוסמך אשר לו המכשור והאיבזור המתאים לכך.

דגשים חשובים

  • אם נדרשת פריצה לרכב בנוסף לשירות של שכפול מפתח לרכב יונדאי, לרוב העלות תעלה בהתאם, אך יש לדאוג שלרכב לא יוסב נזק שלאחר כמכן, כמו כן, כדאי להזמין מנעוןלן שהוא גם פוץ וגם משכפל וגם מורשה מטעם משטרת ישראל.
  • קריאת קודים – כמו בכל רכב חדש- חובה לזהות את קוד האימובילייזר באופן תקני על מנת למנוע נזקים לרכב ולמפתח