שכפול מפתח לרכב טויוטה

ברשותכם רכב מסוג טויוטה ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

מפתח שלט טיוטהחברת "טויוטה"  היפנית, הוקמה כחטיבת רכב של חברת טויודה, אי שם בשנת 1933 וכארבע שנים לאחר מכן הפכה עצמאית. במהלך מלחמת העולם השנייה, סייעה בייצור משאיות עבור הצבא היפני ומפעליה נותרו ללא פגע. לאחר תום המלחמה, חזרה החברה לייצר מכוניות משפחתיות, התפרסה עם הזמן לנקודות נוספות בעולם, לרבות אירופה וארה"ב ונחשבת כיום לחברה הגדולה והנמכרת ביותר בעולם, כשבאמתחתה מותג היוקרה לקסוס, דייהטסו ודגמי  מירוצים.

שכפול מפתחות

כיצד מתבצע שכפול מפתח לרכב טויוטה?

שכפול של מפתחות לרכב מסוג טויוטה יכול להתבצע באחד משני אופנים:

  1. שכפול ללא צורך בקוד אימובילייזר – במקרה זה אין צורך במכשור מיוחד אלא רק במכונת שכפול שמבצעת חריטה על גבי המפתח , עניין של עשרות שקלים בודדות וזמן קצר של עבודה
  2. שכפול מפתח שיש עליו שבב אימובילייזר, אותו יכולים לשכפל אך ורק באמצעות מכשור לזיהוי קודים , אותו מצמידים אל הרכב, מזהים את סוג הרכב ומתחברים למחשב של המכונית. בתוך מחשב הרכב, מתחברים למפתח החכם של הרכב. חשוב מאוד שלא לאפס את האימובילייזר שלא לצורך, אלא אם אין מפתח לשכפל ממנו. כל האמור לעעיל בסעיף זה, מתייחס הן לשכפול השבב שעל המפתח והן לשכול שלט שבו קיים האימובילייזר.

מחיר, אמינות ומקצועיות

כאשר נזקקים לשירות של שכפול מפתח לרכב טויוטה, חשוב לחת בחשבון את שלושת הפרמטרים להללו: מחיר, מקצועיות ואמינות שכן כל אחד ואחד מהנתונים הללו כשלעצמו אינו מספיק:

מחיר:  בעוד שבמקומות גדולים כמו יבואני רכב ומוסכים, עלות שכפול מפתח לרכב טויוטה עשוי להגיע לכאלפיים ש"ח, העלות הממוצעת בעבוד אותו השירות אצל מנעולן מוסמך, עשויה להיות זולה בעשרות אחוזים, אך, גם כאן רצוי מאוד להיזהר, שלא להתפתות למחיר זול מאוד, אשר עלול לטמון בחובו חוסר מקצועיות או חוסר אמינות.

אמינות: בכדי לדעת בוודאות שאתם מפקידים את מפתח הרכב שלכם בידיים שיישמרו עליהם מכל משמר מפני גורמים לא רצויים וכן שיש למקום רישיון של משטרת ישראל לביצוע שכפול המפתח ופריצות לרכב במקרי חירום. ללא רישיונות מתאימים, האימנות של המקום מוטלת בספק ועל כן לא בטוח שתרצו להפקיד את מפתח רכבכם בידי אדם כזה.

מקצועיות: מקום שבו יש אמינות ומחיר טוב אך ללא מקצועיות, לא יוכל לבצע את עבודת שכפול המפתח בצורה מושלמת, שתהיה טובה עבור כל מערכות הרכב ול]ני שתשאלו מה הקשר, כדאי שתדעו שמי שמנסה לקרוא את קוד האימובילייזר ללא מכשור מתאים עלול לפגוע, מבלי לדעת במערכות ההנעה והחשמל וליצור נזק משני אדיר. כמו כן, איש מקצוע שישכפל מפתח ללא קידוד עלול למכור לכם מפתח שבמקרה הטוב יהיה פרוץ לכל משתמש ובמקרה הגרוע לא יהיה שמיש כלל.

מעבר לכל הנאמר לעיל, חפשו המלצות, עד כמה שתוכלו, מחברים, מכרים, אינטרנט, כל מקום שיכול לתת לכם אינפורמציה אמינה וטובה על מנעולן שייבצע עבורכם שכפול מפתח לרכב טויוטה.