שכפול מפתח לרכב וולוו

יצרנית כלי הרכב השבדית "וולוו", הוקמה בשנת 1926 כחברת בת, אשר עיקר ייצורה הוא כלי רכב, משאיות, חלקים לתחום החלל ועוד שלל מוצרין בתחומים אלה. חברת "וולוו" נסחרה בבורסה ההולנדית החל משנת 1935,  נמכרה בשנת 2008 לענקית הרכב "פורד" מבלי שצרכניה יחושו בהבדל וכיום שייכת ליצרן רכב סיני בשם ג'ילי.

שכפול מפתחות

עוד משחר הקמתה של חברת "וולוו" חרטו מקימיה על דגלם את נושא הבטיחות של כלי הרכב ועל כן, לא בכדי נחשבים כלי הרכב של החברה לחזקים ולעמידים ביותר בשוק הרכב מאז ועד היום. יש האומרים שזאת הסיבה המרכזית שאחד מדגמיה הקלאסיים נבחר להיות רכבו של "המלאך", סיימון טמפלר בסדרת הטלוויזיה המפורסמת אי שם  בשלהי שנות הששים של המאה העשרים.

שמירה על תדמית הבטיחות גם כשמבצעים שכפול מפתח לרכב וולוו

רכבי החברה מזוהים לכל אורך הדרך כרכבים משפחתיים ורכבי מנהלים וזיהוי זה הינוי חלק מתדמיתה הכולל.

ככזאת, כלל מערכות כלי הרכב של חברת "וולוו" מבוססות על בטיחות, בטחון ויוקרה מסויימת ועל כן מפתחות הרכב חשובות לא פחות. מערכת ההנעה של כלי הרכב נחשבת לאחת הבוחות בעולם ועל כן, כאשר בעל רכב מתוצרת "וולוו" מאבד את מפתח הרכב שלו, יש להניח כי קיים עוד מפתח אחד לפחות, אשר ממנו ניתן לשכפל עותק נוסף.

משום הבטיחות רצוי לבצע שכפול מפתח לרכב "וולוו" באופן מקורי ובארץ, אצל מנעולן מורשה ומוסמך ולא לנסות לקנות מפתח גנרי זול תוצרת סין או משהו שעלול שלא לעבוד במקרה הטוב ולגרום נזק במקרה הרע.

את המפתח חובה לקודד במידה וקיים קוד אימובילייזר, כמו בשאר דגמי המכוניות שמנינו באתר על מנת לאפשר את השימוש במפתח החדש ולא לשבש את מחשב הרכב.

שכפול מפתח למשאית וולוו

חברת "וולוו", כאמור, מייצרת גם משאיות, ובתוך כך, שכפול מפתח לרכב וולוו שהוא משאית צריך להיעשות באופן הבא:

  • ראשית, יש להצמיד למשאית קורא קודים ולבחור את הדגם הרצוי על גבי המכשיר ולהריץ זיהוי.
  • חשוב להימנע ככל הניתן מתזוזה של המפתח בעת הפעלת הזיהוי למען המשכו התקין של התהליך
  • בעת סיום הזיהוי יוצגו על גבי המסך מספר המפתחות שנמצאו עבור אותו כלי הרכב. זה השלב בו ניתן למחוק את המפתח שאבד, התקלקל או נגנב.
  • את המפתח החלופי המשוכפל, יש להכניס למתג ההתנעה, לסובב חצי סיבוב, להחזיר חזרה ולהמתין זמן קצר. שכפול מפץחות לרכב ולוו שהוא משאית, הסתיים בהצלחה

לסיכום:

שכפול מפתח לרכב ולוו, כמו בכל רכב אחר מצריך טיפול של איש מקצוע אמין ומנוסה בתחום על מנת לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם ולרכבכם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברכב יוקרתי ובטיחותי כמו וולוו ודומיו, על כל המשתמע מכך. לכן, אל תחסכו בהמלצות ותעודות הסמכה של המנעולן אשר בו בחרתם לבצע עבורכם את השכפול.