שכפול מפתח לרכב הונדה

ברשותכם רכב מסוג הונדה ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

שכפול מפתח היא פעולה אשר מומלץ לעשות עבור כל סוגי הרכבים. העדר מפתח חלופי, או העדר מפתח בכלל, עשויים לגרור צורך בפריצת הרכב, דבר אשר אינו נעים במצבי לחץ. שכפול מפתח לרכב הונדה מתבצע על ידי מנעולן רכב מוסמך, אשר בקיא במגוון סוגי המפתחות לרכבים השונים. במידה ויש ברשותכם רק מפתח אחד לרכב, מהרו ובצעו שכפול מפתח לרכב, אצל מנעולן מוסמך ומקצועי.

שכפול מפתחות

סוגי מפתחות לרכב הונדה

קיימים מספר סוגי מפתחות לרכבי הונדה לדגמיהם השונים. סוגי המפתחות נחלקים לשניים, מפתחות הכוללים אימובילייזר וכאלה הונדהשאינם כוללים אימובילייזר. עבור הסוג הראשון, הכולל אימובילייזר, מדובר בשכפול מעט מסובך ומורכב יותר, ומחירו יהיה בהתאם. שכפול מפתח לרכב הונדה הכולל אימובילייזר אפשרי על ידי חברת הונדה, או על ידי קבלן מורשה מטעמה. מרבית רכבי הונדה אשר יוצרו לאר שנת 2007 כוללים מפתח משולב עם אימובילייזר. על מנת שתוכלו לדעת למי לפנות, מומלץ לברר טורם הפניה למנעולן מה סוג רכב ההונדה שברשותכם, באיזה דגם מדובר ומה שנת יצורו.

דגמי הונדה

ביצוע שכפול עבור מפתח מרכב הונדה אפשרי עבור כל סוגי הרכבים: הונדה אקורד, הונדה סיוויק, הונדה אינסייט, הונדה סטרים, פרלוד, שאטל, לגנד, אדסיי, ועוד. כאמור, ישנם רכבים אשר המפתחות שלהם כוללים אימובילייזר, ועל מנת לשכפל מפתח יש צורך בפניה לגורם מורשה.

שכפול מפתחות – על מה לשים דגש

האפשרות לשכפול מפתח לרכב הונדה קיימת גם כאשר יש בידכם מפתח לרכב, אך בהחלט אפשרית גם אם לא. במקרה ואין בידכם מפתח, כי נגנב, נעלם, או נשבר, ניתן להגיע למנעולן רכב מוסמך, ולבצע שיחזור מפתח. פעולת שחזור מפתח מורכבת ויקרה משכפול, ולכן כדאי להקדים תרופה למכה, ולבצע שכפול מפתח, לפני שלא תהיה ברירה אלא לשחזרו. את שכפול הפתח יש לבצע רק אצל גורם המורשה ומוסמך לכך. בנוסף, חשוב לוודא כי המנעולן מציע לכם שירות מהיר וזמין.

פניה למנעולן מוסמך

שכפול מפתח לרכב הונדה חייבת להיעשות רק על ידי מנעולן רכב מוסמך. מנעולן אשר בקיא בסוגי מפתחות לרכב מסוג זה, ויודע כיצד לבצע את פעולת השכפול באופן מקצועי ואיכותי. מנעולן מוסמך הוא גם מנעולן אשר עובד באישור משטרת ישראל. שכפול מפתחות אצל גורם שאינו מוסמך ומקצועי, עשוי לגרום נזק לרכב שיגרור הוצאות כספיות כבדות.

שירותים נוספים לרכבי הונדה

בעלי רכבי הונדה יכולים ליהנות ממגוון שירותי מנעולנות רכב נוספים:

  • שיחזור מפתח לרכב מסוג הונדה
  • תיקון מפתח תקול
  • קידוד מפתח
  • שכפול מפתח אימובילייזר
  • פריצה לרכב הונדה
  • מחיקת מפתחות ישנים
  • החלפת מנעולים לרכב
  • תיקון שלטים

שירות 24/7

פעמים רבות הצורך בשכפול מפתח או שחזורו עולה ברגע הכי פחות מתאים ונוח. מנעולן מקצועי יספק לכם שירות זמין 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, כך שלא משנה איזו תקלה תקרה, או מתי היא תתרחש, יוכל המנעולן לבוא לעזרתכם.