שכפול מפתח לרכב דייהטסו

ברשותכם רכב מסוג דייהטסו ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

דייהטסו חברת מכוניות יפנית, המשווקת על ידי חברת טויוטה. שכפול מפתח לרכב דייהטסו עשוי להיות שימושי במקרים רבים. במידה ויש לכם רק מפתח אחד לדייהטסו, אתם עלולים להיקלע למצב בעייתי. מפתחות הרכב שלכם יכולים להעלם, ולא יהיה בידיכם מפתח נוסף. במקרה אחר עשוי כל צרור המפתחות שלכם להיאבד או להיגנב. על מנת שלא תמצאו את עצמכם מחוץ לבית, ובלי יכולת להיכנס גם לרכב, מומלץ לפנות בהקדם ולבצע שכפול מפתחות. סיבה נוספת אשר בגללה מומלץ לדאוג לקיום מפתח אחד נוסף לפחות היא העובדה שמפתחות יכולים להישבר, להתעקם או להתבלות. מפתח שאינו תקין לא יפתח לכם את הרכב, ואף עשוי לגרום לנזק.

שכפול מפתחות

דייהטסו – סוגי מפתחות

שכפול מפתח לרכב דייהטסו עשוי לכלול אחד משני סוגי מפתחות. סוג אחד הוא הסוג הפשוט יותר של המפתחות. מפתח רגיל, סטנדרטי, ללא תוספות. שכפול מפתח מסוג כזה הוא קל ופשוט, ואורך זמן קצר. סוג שני של מפתח לרכב הוא מפתח המשויך לרכבים חדשים יותר, הכולל בתוכו אימובילייזר. אין שום מניעה מלשכפל מפתח הכולל אימובילייזר מובנה, והדבר אפשר עבור מנעולן מקצועי. שכפול מפתח עם אימובילייזר אורך מעט יותר זמן, ועולה יותר משכפול מפתח "רגיל".

שכפול מהיר ומקצועי

תהליך של שכפול מפתח לרכב דייהטסו דורש התמחות מקצועית. מנעולני רכב מתמחים בשכפול מפתחות עבור כלל סוגי הרכבים בדגמים השונים. פעולת שכפול המפתח צריכה להיעשות באופן מקצועי, על מנת שהמפתח ישוכפל באופן מדויק, כך שתוכלו להשתמש בו. מפתח שישוכפל בצורה לא מקצועית, חובבנית, עשוי לגרום לנזק במערכת הנעילה.

שחזור מפתח דייהטסו

אם מצאתם את עצמכם במצב בו אין ברשותכם בכלל מפתח לרכב, תדעו שגם לזה יש פתרון. מנעולן רכב מוסמך יוכל לשחזר את המפתח הרכב שלכם, מבלי שיהיה בידיכם דוגמא למפתח הקיים. כל שנדרש מכם לטובת שחזור מפתח הוא למסור למנעולן הרכב את סוג הרכב והדגם שלו. בעזרת המכשור המקצוע של המנעולן, מתאפשר שיחזור מפתח. שחזור של מפתח לרכב דורש מיומנות ומקצועיות. באם קיים בידיכם מפתח אחד, מהרו ודאגו לשכפל אותו, על מנת של תגידו למצב בו אתם נדרשים בביצוע שחזור המפתח.

פריצה לרכב דייהטסו

במקרם מסוימים יש צורך לבצע פריצה מקצועית לרכב. במידה ומפתח הרכב נשאר בתוך רכב שננעל, או שאדם , ילד, נשאר נעול בתוך הרכב, יש צורך בפתרון מהיר, וזאת באמצעות פריצה מקצועית. מנעולן רכב מוסמך מספק שירות של פריצה מקצועית, מבלי שיגרם נזר לרכב, או למנגנון הנעילה. שירות פריצת רכבים ניתן עבור מגוון סוגי הרכבים, וגם עבור רכב מסוג דייהטסו.