שכפול מפתח לרכב במוו

רכב הוא מוצר חשוב וחיוני מכדי שניתן יהיה להסתכן בחוסר יכולת לפתוח ולהניע אותו, אך יחד עם זאת, רבים האנשים שמזדקקים לשירותי פריצה רכב, וזאת לאור העובדה כי היה בידיהם רק מפתח אחד לרכב, אשר לפתע נעלם או נגנב.

שכפול מפתחות

שכפול מפתח לרכב יסייע בידכם בכל צרה שלא תהיה. מומלץ מאוד לא להמתין עד שלא תהיה ברירה אלא לשחזר מפתח שאבד, ולגשת למנעולן רכב מוסמך, ולדאוג למפתח רזרבי. הצורך בשכפול מפתח לרכב במוו עשוי לנבוע לא רק מתקלה במפתח או היעלמותו. גורמים נוספים בגינם אנשים פונים לשירות של שכפול מפתחות הוא שאדם נוסף, בן משפחה, חבר, או כל אדם אחר, הופך גם הוא לנהג ברכב. במקרים בהם יש יותר מנהג יחיד לרכב, נוח ויעיל יותר כי כל אחד מהנהגים יחזיק במפתח משלו.

מה כולל שירות מנעולנות לרכב במוו

רכב במוו דורש טיפול מקצועי יותר מרכבים מתוצרת יפן או ארצות הברית. על מנת לספק שירות לבעלי רכב במוו, יש להתמחות בתחום ספציפי זה. שכפול מפתח לרכב במוו הוא שירות מוביל לצד שירותי מנעולנות נוספים:

שיחזור מפתח – שירות זה מאפשר לבעלי הרכבים להגיע ולבקש שיחזור של מפתח הרכב, מבלי שיהיה בידם המפתח המקורי. שחזור מפתח אפשרי באמצעות מסירת שם הדגם המדויק, ותוך שימוש בכלי מנעולנות רכב מתקדמים. שחזור של מפתח כולל פעולה מורכבת יותר מזו הנדרשת לצורך שכפול מפתח  לרכב במוו, ומחירה גבוה יותר. הדבר המומלץ הוא לדאוג שיהיה בידכם עותק נוסף של מפתח, וזאת באמצעות שכפולו, על מנת שלא תצטרכו לשחזר מפתח או לפרוץ את הרכב.

פריצת רכב במוו – יש מקרים בהם אין ברירה, וצריך לפרוץ את הרכב. אם זה עקב מפתח שנשאר ברכב שננעל, תינוק שנשכח או ננעל בגלל חוסר תשומת לב. הצורך בשכפול מפתח מראש נועד בדיוק על מנת להגיע למצב כזה. שכפול מפתח לרכב במוו יעלה משמעותית פחות מפריצה לרכב.

תיקון אימובילייזר – שירות נוסף אשר ניתן לבעלי רכבי במוו הוא תיקון של אימובילייזר תקול. באמצעות האימובילייזר ניתן לפתוח את הרכב, וחוסר תקינות עשוי לגרור מצב של פריצת הרכב.

מחיקת מפתחות– מחיקה של מפתחות היא פעולה הנעשית ע"י מנעולן רכב מקצועי. כאשר מוחלף בעלים לרכב, יש חשש כי בעל הרכב הקודם, עדין מחזיק ברשותו מפתח. מחיקה של המפתח ויצירת חדש, תמנע כל סיכון עתידי ממצב זה.

בחירת מנעולן רכב מקצועי

מנעולן רכב מספק שורה של שירותים חשובים ביותר. ישנה חשיבות גדולה לפנות רק לאיש מקצוע מיומן, מנוסה, אשר בקיא בתחום הרכב. מנעולן מוסמך, אשר עובד תחת פיקוחה של המשטרה. בנוסף, חשוב לבחור מנעולן אשר יהיה מסוגל לספק לכם שירות זמין ומידי.