שכפול מפתח לרכב אינפיניטי

אינפיניטי הוא מותג יוקרה מבית היוצר של  ניסן, השייכת כיום לקונצרן "רנו". אינפיניטי נוצרה על מנת להתחרות במותגי יוקרה כמו לקסוס, מרצדס וכו' ולמעשה ל]נות לקהל לקוחות אמיד יותר. המותג אינפינטי הוצג לראשונה במערב בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת וכעשרים שנה לאחר מכן, עשה עלייה לארץ הקודש. מאז, מכירות הדגמים של המותג אינפיניטי בישראל מתמקדות בארבעה דגמים מרכזיים, הכוללים דגם היברידי.

שכפול מפתחות

יוקרה שמחייבת ביטחון

כאשר משקיעים ברכב יוקרה שעלותו כרבע מיליון שקלים ומעלה, מן הסתם, הרצון להגן עליו מפני גניבות הוא כפול ומכופל, מבלי, חלילה לזלזל בדגמים ויצרנים אחרים. אי לכך, מפתחות הרכב הם חלק מתחושת הביטחון של כל בעל רכב יוקרתי שכזה. שכפול מפתח אינפיניטי מקבל כאן תוקף חזק יותר, במיוחד בנושא שמירת הבטחון של הרכב. כלומר, ביצוע המשימה חייב להיות בידי איש מקצוע מורשה, אמין ומומלץ, אשר לו נסייון בתחום שכפול מפתחות של רכבי יוקרה .

סיבות המחייבות שכפול מפתח לרכב אינפיניטי

שכפול מפתח לרכב אינפיניטי יכול להתקיים בגלל כמה סיבות:

  1. אובדן המפתחות – חוזר זהירות, חוסר תשומת לב, הנחת המפתחות במקום שלא זוכרים מה הוא היה ושלל סיבות שגורמות למפתח הרכב לאבד ללא התראה מוקדמת ותמיד בזמן הכי לא נכון
  1. גניבת המפתחות – לצערנו, קיימים מקרים רבים של גניבת מפתח הרכב, לרבות במקרים של כלי רכב יוקרתיים, הקורצים יותר.
  2. גניבת מפתח הרכב, מן הסתם עשוי להגיע למצב של
  3. שימוש במפתח וגניבת הרכב הישר מחניית הבית.
  4. מפתח תקול או שבור שיש צורך באחר תחתיו.

כיצד מתבצע שכפול המפתח לדגמים אלה

כיאה לדגמי רכבים חדשים ועוד יותר מכך, לרכבי יוקרה, מפתח הרכב מחובר למערכת קידוד, בין אם אימובילייזר על שלט ובין אם מובנה במפתח עצמו ועל כן, לא ניתן לשכפל את המפתח ללא גישה לקוד המפתח ומן הסתם, גם אם תימצא הדרך לכך, לא מומלץ להשאיר מפתח לא בטוח עם קוד שלא נוטרל בתוכו ועם האפשרות שמפתח זה עדיין יהיה שמיש.

כלומר, אם גיליתם שיש לכם צורך בעבודה של שכפול מפתח לרכב אינפיניטי, יפה שעה אחת קודם בגלל נושא היוקרה והבטחון, כך שעדיף להזמין מנעולן מקצועי מורשה, אשר לו ניסיון בשכפול של מפתח כזה, אשר יבצע את המשימה מהר, יעיל וזריז, משום שעד שתגיעו למוסך מורשה או חיבואן הרשמי של דגמי היוקרה, הזמן יחלוף והסיכון שהמפתח האבוד, או הגנוב, יגיע לידיים הלא נכונות, גדל.

עלות שכפול המפתח

כמו בכל רכב חדיש, עלות שכפול המפתח עשוי להגיע למאות שקלים, לרבות כאשר מבצעים זאת במוסך או אצל היבואן, בשל פערי התיווך וגורמים עסקיים שונים אחרים. לעומת זאת, עלות שכפול מפתח לאינפיניטי, אצל מנעולן פרטי מורשה ומנוסה, העלות הופכת סבירה בהחלט, גם עבור קהל היעד של רכבי היוקרה.