שכפול מפתח לרכב אאודי

רכב אאודי, בדומה לרבים אחרים, נפתח ומונע באמצעות מפתח. הצורך המפתח נוסף לרכב ברור ומובן, אך עדין ניתן לראות אנשים שמוותרים על פעולה קטנה כמו שכפול מפתח לרכב אאודי, ונתקעים אח"כ בלי יכולת להיכנס לרכב. מפתחות מטבעם להעלם או להיאבד, והסיכוי למצוא אותם במקרים כאלו קלוש. שכפול מפתח לרכב יאפשר לכם קיום של מפתח חלופי, לכל צרה שלא תקרה. סיבה נוספת שבגינה מומלץ להחזיק יותר מעותק אחד של מפתח הרכב היא העובדה שלפעמים מפתחות נשברים, או מתבלים, ולא ניתן להשתמש בהם. בנוסף, יש לא מעט רכבים המשמשים מספר נהגים, ולכן מומלץ שלכל נהג יהיה מפתח משלו.

שכפול מפתחות

כיצד מתבצע שכפול מפתח

מורכבותו של שכפול מפתח תלוי בסוג המפתח. קיימים כיום שני סוגים עיקריים של מפתחות לרכבים מסוגים שונים:

  1. מפתח סטנדרטי פשוט – מפתח הפותח את הרכב בפעולה מכאנית. לרוב מפתחות אלו ישמשו רכבים ישנים יותר.
  2. מפתח אלקטרוני – מפתח העושה שימוש בציפ אלקטרוני או מפתח הכולל אימובילייזר מובנה. מפתחות אלו נהוגים לשימוש ברכבים חדשים יותר, בהם יש מערכות נעילה חדישות ומתקדמות.

שכפול מפתח אפשרי לביצוע עבור כל סוגי המפתחות, לכל סוגי הרכבים. מנעולן רכב מקצועי ידע לשכפל עבורכם את המפתח הרצוי לכם, ללא קושי.

ואם אבד המפתח היחיד?

במידה ולא הספקתם לבקש שירות שכפול מפתח לרכב אאודי, ונעלם או נגנב המפתח היחיד שהיה ברשותכם, מעולן רכב יוכל להציע לכם פתרון. שירות שיחזור מפתח הוא שירות המאפשר יצירת מפתח חדש לרכב, מבלי שיהיה צורך במפתח המקורי. מנעולי רכב חובבנים יתקשו בביצוע שירות זה, מכיוון שהוא דורש מיומנות גבוהה ומכשור מקצועי מתקדם. שירו זה מעט יקר יותר משירות של שכפול מפתח, ולכן תמיד עדיף לשכפל את המפתח בנמצא בידיכם.

שירותי מנעולנות לרכבי אאודי

בעליהם של רכבי אאודי יכולים ליהנות ממגוון שירותי רכב מתקדמים. בין השירותים המוצעים ללקוחות, מלבד שירות שכפול מפתח לרכב אאודי, קיים שירות שכבר הוזכר, שיחזור מפתח. שירות נוסף הוא שירות פריצה לרכב. במקרה ויש צורך לפרוץ את הרכב, מנעולן מקצועי יבצע זאת, תוך שמירה על הרכב ועל מנגנון הנעילה. בנוסף קיים שירות של קידוד ומחיקת מפתחות. כאשר רוכשים רכב יד שניה, מומלץ לשקול מחיקת מפתחות. כך תדעו בוודאות שאתם הבעלים היחיד ל המפח הרכב, ולא יהיה לכם חשש כי הבעלים הקודם מחזיק ברשותו עותק.

זמינות גבוהה 24/7

בבחירת מנעולן רכב חשובה מאוד המקצועיות. לצד זה, חשוב לא פחות, רמת הזמינות של בעל המקצוע. לרוב שירות המנעולנות דרוש בזמני פחות נוחים, וחשוב שיהיה י שיספק לכם את השירות, בכל זמן שתזדקקו לו. מנעולן מקצועי לרוב יספק שירות 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, כולל שבת וחג.