שכפול מפתח לרכב אמריקאי

שוק המכוניות האמריקאיות נחשב לאחד החזקים בתחום ולא בכדי ארצות הברית נחשבת אימפריית מכוניות לא קטנה, המטפחת תאגידים ענקיים כמו פורד, דיימלר, GM, ביואיק, אולדסמוביל קרייזלר ועוד. היתרונות של הרכבים האמריקאים ברורים מאוד ובראשם הגודל, הנוחות הפנימית, האיבזור המפנק הנלווה לכלי הרכב והמנוע החזק ובעל הביצועים המרשימים, כיאה לאמריקאים – הכל בגדול…

שכפול מפתחות

לפני מספר שנים, שוק המכוניות האמריקאיות בארץ השתנה לטובה, עקב חקיקה של משרד התחבורה, שהקלה על ייבוא מכוניות מבית הייצור האמריקאי (גם אם במקור המפעל במדינה אחרת לגמרי), מה שגרם לישראלים רבים לרכוש את רכב החלומות שלהם מהדוד סם.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של רכבים אמריקאים היא הטכנולוגיה המתקדמת המאפיינת אותם וככלל זאת, מערכות המיגון של הרכב עצמו.

מערכת ההתנעה ברכב אמריקאי

בעקרון, מערכת ההתנעה לא שונה במיוחד, אך רוב רובם של כלי הרכב האמריקאים מגיעים מצויידים באימובילייזר או כל מערכת נעילה אחרת המנטרלת את האפשרות של התנעה ונסיעה מיידית. עובדה זו מקבלת משנה תוקף ברכבים שיוצרו משנת 1996 ואילך. אי לכך במקרה שבו נדרש שכפול מפתחות לרכב אמריקאי, חובה לבדוק את קוד הרכב וניטרול קידוד המפתח הנעלם, שאם לא יבוצע כן, לא תהיה אפשרות לשכפל את המפתח.

שכפול מפתחות לרכב אמריקאי עתיק

רכבים אמרקאים עתיקים וכאלה שיוצרו עד שנת '96, אינם מחוייבים בקוד אימובילייזר ואין כל אפשרות לנטרל את זיהוי מערכת ההתנעה של הרכב בעת שכפול מפתח לרכב אמריקאי ישן. זאת בדומה מאוד לשלל הרכבים שיוצרו עד שנה זו, ללא קשר ליצרן ולמדינה בה יוצרו. ובכל זאת, אין מפתח של רכב חדש דומה למפתח של רכב ישן ולכן רצוי לבדוק עם איש המקצוע אם אפשרי לבצע את השירות הזה דרכו.

מקצועיות ואמינות

כמו בכל בחירה של מנעולן ואיש מקצוע העוסק בתחום של שכפול מפתחות לרכב אמריקאי, המקצועיות והאמינות הם הבסיס עליו מבוסס השירות הניתן, על מנת לדעת ולהבטיח כי המפתחות שהגיעו לשכפול יוחזרו לידיים הנכונות ותו לא. כמו כן, לא בכל נקודה לשכפול מפחות קיים מכשור המסייע באיתור קוד המפתח ולכן כדא לבדוק זאת, לרבות כאשר השירות המבוקש הוא שכפול מפתחות לרכב אמריקאי, אשר עבורו, רוב הסיכויים שיידרש מיכשור שכזה. חשוב לוודא כי איש המקצוע יודע ומסוגל טכנית לבצע שכפול של המפתחות לרכב האמריקאי שברשותכם ולא לחסוך בפרטי המכונית, לרבות יצרן, דגם ושנת ייצור ולהתעקש על שירות מקצועי. מעבר לכך, מומלץ לבדוק המלצות אודות השירות בעיקר מפי בעלי רכב אמריקאי אשר התנסו בכך ויודעים בוודאות במי כדאי להסתיע.

לסיכום:

רכב אמריקאי הינו חלום של ישראלים רבים אך אובדן או גניבה של מפתח הוא הסיוט של כולם. על מנת להפוך את חלום הבלהות הזה לקצר מועד ונשכח, כדאי להסתייע בטיפים שניתנו כאן ולבחור את השירות הטוב והאמין ביותר למטרה זו ומומלץ בחום לשמור תמיד עותק נוסף של המפתח לרכב האמריקאי שלכם.