שכפול מפתחות לרכב – כמה זה עולה והיכן עושים זאת?

האם אתם מעוניינים לשכפל את מפתחות הרכב ורוצים לדעת היכן ניתן לבצע זאת וכמה התענוג עולה? האם רכשתם מאדם פרטי או ממגרש מכוניות רכב משומש וקיבלתם רק צרור מפתחות אחד? ובכן, חשוב להחזיק במפתח רזרבי לרכב על כל צרה של תבוא ולשם הנוחיות, במיוחד אם ברכב נוהגים מספר אנשים. כדי להימנע ממקרים בהם המפתח לרכב אבד ואתם חייבים לצאת מהבית או להגיע בזמן לעבודה, חשוב כי תחזיקו במפתח רזרבי נוסף, וכך תוכלו להימנע מקריאה לפורץ רכבים ולחסוך כמה מאות שקלים.

היכן כדאי לשכפל מפתחות לרכב?

כדאי לדעת כי ברוב מוסכי השירות של יבואני הרכב מציעים שירותי שכפול מפתחות לרכב, אך עם זאת אתם עלולים לגלות כי ידרשו מכם כרטיס קוד וקידוד מערכות. אם רכשתם את הרכב מאדם פרטי או ממגרש מכוניות יתכן כי לא תקבלו את הכרטיס הסודי, לכן תיאלצו לשלם במוסך השירות כ-250 שקלים נוספים עבור הכרטיס ועוד כמה עשרות שקלים ואף למעלה מכך תמורת שכפול המפתחות.

לכן, כדי לחסוך בעלויות כדאי לדעת כי ניתן לשכפל מפתחות גם בחנויות המתמחות בנושא. במקרים רבים לא יבקשו מכם להציג את הכרטיס הסודי, ותוכלו במחיר משתלם לקבל מפתחות חדשים לרכבכם. ראוי לציין כי יבואני הרכב בארץ פועלים על פי הנחיות יצרני הרכב, ואלה דורשים מהם לשכפל מפתחות רק עם הכרטיס הסודי.

שכפול מפתחות על ידי חברות ליסינג

בשנים האחרונות ישראלים רבים רוכשים רכבים חדשים ויד שנייה דרך חברות הליסינג. בעסקת ליסינג תפעולי הלקוח יכול לבחור מבין מגוון פתרונות מימון ואפשרויות תשלום, וכדאי לדעת כי חברות הליסינג מציעות רכבים איכותיים ובטיחותיים לאחר בדיקה. הרכבים מטופלים על פי הוראות יצרני הרכב ולכן מדובר בעסקה משתלמת ובתמורה מלאה למחיר. כמו כן, חברות הליסינג מציעות מפתח משוכפל נוסף ללקוח הרוכש דרכן מכונית, כחלק מהשירות המתקדם.

שכפול מפתחות בעסקים המתמחים בנושא

בכל מרכזי הערים ניתן למצוא חנויות לשכפול מפתחות, ברובן ניתן לשכפל מפתחות לרכבים מדגמים ישנים ולחלק מהדגמים החדשים. כדאי לדעת כי שכפול מפתחות לרכבים חדשניים ובטיחותיים, בעיקר בדגמים יוקרתיים, מחייב ציוד משוכלל שאינו נמצא בהכרח בבתי העסק לשכפול מפתחות, לכן יש לפנות למוסכי השירות של היבואן או לחפש אלטרנטיבה זולה יותר. כאמור, כדי להוזיל את עלויות שכפול המפתחות לרכב כדאי להשוות מחירים ולבצע סקר שוק, ואם אתם רוכשים רכב מחברת ליסינג כדאי לדרוש מהחברה מפתחות נוספים, ולרוב תיהנו משכפול המפתחות ללא עלות נוספת.

המאמר בחסות קל אוטו – ליסינג תפעולי