שכפול מפתח לרכב פולסווגאן

ברשותכם רכב מסוג פולסווגאן ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

שכפול מפתחות

יצרנית המכוניות פולקסוואגן, או בשמה המקורי- וולקספאגן – מכונית עממית, החלה את דרכה באמצע שנות השלושים של המאה העשרים כקונצרן תעשייני רכב גרמניים ומאז ועד היום הגיעה  למעמד של המכונית הנמכרת ביותר באירופה, עם עשרות דגמים לאורך השנים, כגון: חיפושית, גולף, קארמן ג'יה, פאסאט ועוד. לישראל מיובא המותג על ידי יבואן רשמי אחד ונחשב אחד ממותגי הרכבים הנמכרים ביותר בארץ, בעירק בשל אמינותן של מכוניות המותג ביחס למחיריהן.

רכב יוקרתי

כלי הרכב של חברת פולקסוואגן נחשבים ליקרים יותר, אם כי לא יוקרתיים במיוחד, אך נפוצים מאוד בקרב מנהלים, מנכ"לים ואנשי עסקים בעלי עמדות מפתח ולא בכדי נחשבים כלי הרכב של היצרנית ליוקרתיים וסמלי סטטוס ופחות עממיים מהמטרה המקורית שלשמם הוקמה חברה זו. אי לכך, שכפול מפתח לרכב פולקסוואגן נחשב לעבודה רגישה במיוחד, שצריכה להיעשות בידי מקצוענים ומומחים בתחום.

אנו לרשותכם 24 שעות, לשירותי שכפול מפתח במצב חירום, התקשרו: 053-4000870

שכפול מפתח לרכב פולקסוואגן עקב אובדן או גניבה

בהמשך לנכתב לעיל, אובדן או גניבה של מפתח הרכב, נחשב, במקרה של בעלי רכב מסוג זה, לדרמתי במיוחד, שכן אף אחד מהם מפתח שלט פולסווגאןלא מעוניין לאבד גם את רכבו האמין והטוב בגלל חוסר עירנות כזה או אחר או כל סיבה אחרת ולכן חשוב מאוד לבצע ניטרול של קידוד המפתח הנעלם, על אחת כמה וכמה אם מדובר בדגם חדש שעבורו חובה לבצע זאת. מעבר לכך, אמינות וניסיון הם שם המשחק- אמינות, משום שמדובר כאן על רכוש מאוד יקר, אשר שוויו נע בין עשרות אלפי שקלים עד מאות אלפי שקלים ובדגמים מסויים אף עשוי לעבור את רף החצי מיליון ש"ח. לכן כדאי לוודא שהמפתח משוכפל בידיים הנכונות.

נסיון חשוב לא פחות משום שלא כל מנעולן יודע לתת מענה לדגמים של פולקווסוואגן ועלול ליצור בעיה טכנית הן במפתח, הן בתיבת ההנעה, באימובילייזר והן ברכב עצמו ולכן כדאי מאוד לקבל המלצות לגבי איש מקצוע מתאים בתחום של שכפול מפתוחת לרכב פולקסוואגן ובעל רשיון מנעולן ולא להתפשר על פחות מכך.

מפתח נוסף

ההמלצה של אנשי הצוות המומחים שלנו היא תמיד לשכפל מפתח נוסף (עם או בלי שלט) וזאת משתי סיבות עיקריות:

  • ההוצאה כבר מבוצעת – התשלום כבר ניתן ולכן ההוצאה הנוספת זניחה ויכולה אף לחסוך עלויות במקרה של שכפול יחיד בכל פעם מחדש
  • תמיד מומלץ שיהיה מפתח שלישי במקום בטוח בבית או בכל מקום אחר שאליו תדעו לפנות במקרה שבו שני עותקי המפתחות יחסרו.

כל יבואני הרכב, לרבות היבואן של פולקסוואגן וכן מוסכי ההסדר שלהם מבצעים שכפול מפתחות לרכב פולקסוואגן אך דווקא במקרים אלה, כדאי לסמוך על מקצוענים פרטיים בתחום משום שגם הם מספקים עבודה טובה לא פחות ולרוב במחיר הרבה יותר אטרקטיבי  ללא פערי תיווך כמעט.