פורץ רכב בראשון לציון

אם אתם מתגוררים בראשון לציון ואתם מחפשים פורץ רכבים מקצוען עם תעודה מנעולן באישור משטרת ישראל, כיפר מנעולים לשירותכם 24 שעות.

לפרטים והזמנת השירות חייגו: 053-4000870

פורץ רכביםפורץ רכבים בראשון לציון או מנעולם בראשון לציון, הוא בדיוק בעל המקצוע הדרוש לך בכל אימת חוסר יכולת כניסה אל רכבך. פורץ רכבים בראשון, יוכל להושיט עזרה בכל הקשור למפתח ולמנגנון הנעילה ויאפשר לך להיחלץ מכל בעיה. בכדי להכיר את תפקידו של פורץ הרכבים, היכנסו עבורכם את המאמר הבא, בו נציג את תפקידו של הפורץ וכיצד הוא יוכל לסייע לך בעת צרה.

פורץ רכבים בראשון – סקירה

תפקידו של הפורץ הוא תפקיד מוגדר מאוד המכיל בתוכו תת הגדרות רבות שונות. תפקיד פורץ רכבים בראשון או בכל עיר לצורך העניין, הוא לטפל בעבור לקוחותיו בכל הקשור לרכב ולמפתחות הרכב. להלן מגוון השרותים אותם יעניק הפורץ:

1. שחזור מפתחות – שחזור מפתחות מאובדן מלא
2. ניתוק קודן רכב – כל סוגי הקודנים
3. התקנת קודן רכב
4. פריצת רכבים – פריצה מקצועית וללא הסבת נזקים
5. שכפול מפתחות – לאחר אובדן או נזק
6. תיקון סוויצ'
7. תיקון שלטי רכב
8. החלפת מתנע (סטרטר)

כל אלו, מתארים את השרותים אותם יעניק פורץ רכבים בראשון סטנדרטי, אך כאשר עובדים עם כפיר מנעולים –  פורץ רכבים בראשון לציון וכל אזור המרכז, ניתן ליהנות משרותים נוספים ובעצם קבלת מעטפת שרותים מלאה תחת קורת גג אחת.

שירות תיקוני חשמל ברכב ■ תיקון מנגנון חלונות חשמליים ■ מכירה של מצברים ■ תיקון כרטיסי רכבי ■ שכפול מפתחות לרכבים פרטיים ■ שכפול מפתחות לאופנועים ■ שכפול מפתחות לקטנועים ■ שפול מפתוח למשאיות ■ שחזור כל סוגי המפתחות

טיפ היום
כאשר עומדים לקראת בחירת פורץ רכבים בראשון או בכל עיר לצורך העניין, יש לבצע בחירה מושכלת וכזו אשר תבטיח עבורכם את העבודה האיכותית ביותר. בצעו סקר מחירים, בדקו שאכן הפורץ מחזיק בתעודה מקצועית ותעודת יושר, בררו מה הם זמני ההגעה ושאלו מה המחיר אותו אתם עתידים לשלם.

כפיר מנעולים הוא פורץ רכבים בראשון ובכל אזור המרכז, כפיר ערוך לקריאתכם
ותמיד מוכן להעניק שרות מקצועי.
מספר הטלפון בו ניתן להשיג אותנו הוא: 057-4000870