תיקון מפתח לרכב

המפתח של הרכב הפסיק לעבוד? אין צורך להיכנס ללחץ, חברתנו תגיע אליכם תוך זמן קצר מרגע הפנייה, תאבחן את הבעיה ותתן לכם אפשרויות תיקון או שכפול.

לפרטים נוספים חייגו אלינו: 053-4000870

מפתח הרכב, כמה קטנטן, כך משפיע על חיינו. אין לתאר את הרגע שבו נשבר לך המפתח בדלת או במתג ההתנעה של הרכב ואת חוסר האונים שמתלווה לכך, בייחוד

משום שכלי הרכב אמור לקחת אותך למקום כלשהו שעליך להגיע אליו וכל שיבוש קטן עלול לעכב בדרך.  תיקון מפתח לרכב לא מסתכם רק במפתח עצמו ולמעשה טומן בחובו כמה סוגי תיקונים השייכים לתחום מפתח הרכב.

תיקון מפתחות

תיקון המפתח עצמו

תיקון מפתח לרכב שמתייחס רק למפתח עצמו יכול להתבצע בגלל אחת משתי הסיבות הבאות:

  • שבירה של המפתח בתוך הרכב, כאשר חלק מהמפתח נשאר בחור המנעול- או אז יש צורך בשירותי פריצה של מנעולן מוסמך, אשר ידע בקלות וביעילות לשלוף את יתרת גוף המפתח ממקומו תוך כדי שמירה על המנעול כפי שהוא.
  • מפתח שלם אך עקום, מעוות או שחוק באופן שמקשה על תפקודו בתפעול כלי הרכב. במקרה זה נדרש תיקון של המפתח או במקרים חריגים, שכפול של המפתח השני שקיים ברשותו של הלקוח במקום המפתח הלא תקין. במקרה שכזה, מומלץ גם כן לפנות לאיש מקצוע מורשה ומנוסה הן בביצוע תפקידו והן בסוג הרכב המטופל.

בכל מקרה של תיקון גוף המפתח חובה לוודא כי התיקון אינו משבש את קריאת הקוד המיוחס לאותו המפתח, במידה וקיים כזה.

תיקון שלט המפתח

תיקון מפתח רכב המתמקד בשלט הרכב, לרוב המתרחש כאשר שלט הרכב כבר לא כל

כך מגיב כמו פעם, או בכלל לא והחלפת הסוללות בו לא נותנת את המענה הדרוש. בחלק מהפעמים תידרש פתיחה של השלט ותיקון המעגלים שבו, אך בחלק גדול מהמקרים יידרש שכפול של השלט עם הקוד המתוכנת בו ובכך לקבל למעשה שלט חדש ותקין, במקום הישן.

תיקון כרטיס הנעה

בדגמים מסויימים של כלי רכב, ההנעה אינה נעשית על ידי מפתח אלא על ידי כרטיס חכם שמוכנס לפתח הנעה מותאם. בכרטיס החכם מובנה גם מפתח חירום המשמש במקרים שבהם מערכת החשמל ברכב אינה תקינה. תיקון

מפתח לרכב המתמקד בכרטיס חכם, לרוב ייתבצע בחלקו המשמש כשלט, הנוטה להתקלקל מהר יותר בשל בלאי טבעי ושימוש רב. קלקול שכזה יכול לנבוע מכמה סיבות, כגון: קידוד שאינו מסונכרן יותר, פלסטיק שבור, אי פתיחת הדלתות מרחוק, חוסר הנעה באמצעות הכרטיס, תוך מתן הודעת שגיאה וכו'. חשוב לציין כי בחלק מהמקרים הקלקול עשוי להיגרם כתוצאה מנפילה של הכרטס החכם אך רגיש וכמו כן, החלפת סוללה עשוייה לפתור את הבעיה, אך לא תמיד.

תיקון מפתח לרכב שהוא כרטיס חכם עשוי להגיע למחיר של אלפי שקלים באם נעשה על ידי מוסך מורשה או ייבואן רשמי ועשוי לקחת זמן רב עד אשר יגיע חזרה מהתיקון ואילו דרך מנעולן פרטי, המתמחה בכך, עשוי המחיר לרדת בעשרות אחוזים תמורת אותה העבודה בדיוק שנעשית גם במחצית מהזמן.