שכפול מפתח לרכב פורשה

ברשותכם רכב מסוג פורשה ואתם מעוניינים לשכפל מפתח חדש או מפתח נוסף? חברת כפיר מנעולים מתמחה בשכפול ושחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים.

רכב פורשה הוא רכב יוקרתי, ולכן חשוב לטפל בכל הנוגע לו רק באופן מקצועי. שכפול מפתח לרכב פורשה מומלץ בדומה לשכפול כל רכב מסוג אחר, וזאת ממגוון סיבות. מפתחות לרכב הן האמצעי כמעט היחיד לפתיחת הרכב, אלא אם רוצים להגיע למצב בו נדרש לפרוץ את הרכב, ואין ספק שזהו מצב שרוצים להימנע ממנו. כאשר יש בידכם מפתח יחיד לרכב, הוא עלול ללכת לאיבוד, להיגנב, או שעשויה לקרות לו תקלה כלשהי. לא פעם אנשים נאלצים להזמין שירות פריצה לרכב מכיוון שהמפתח נשאר בתוך הרכב הנעול. לפעמים יש צורך במפתח נוסף בעקבות נהג נוסף אשר מעתה יעשה גם הוא שימוש ברכב. שכפול של המפתח במעוד מועד יאפשר שימוש במפתח הרזרבי, ללא צורך בביצוע פריצה לרכב. שכפול מפתח לרכב פורשה אפשרי עבור דגמי פורשה השונים. בין הדגמים פורשה קאיין, פורשה קאררה, פורשה בוקסטר, פאנמרה ועוד.

שכפול מפתחות

כיצד משכפלים מפתח עבור פורשה

בפניה למנעולן רכב מוסמך, תוכלו לקבל שירות של שכפול מפתח לרכב פורשה. השירות כולל שימוש במכשור מקצועי וטכניקות שונות לטובת ביצוע השכפול. לצד שירות זה קיים שירות נוסף, שירות שיחזור מפתח. שיחזור נעשה במקרים בהם אין מפתח אותו ניתן לשכפל. שיחזור מפתח גם הוא אפשרי עבור כלל סוגי הרכבים, והוא כולל תהליך מורכב יותר משכפול של מפתח לרכב.

שכפול מפתחות משולבים

עם התפתחות מנגנוני נעילה מתוחכמים, התפתחו גם מפתחות יותר מתקדמים. כיום למרבית הרכבים קיים מפתח מתקדם, אשר כולל בתוכו אימובילייזר מובנה. ישנה אפשרות לשכפול סוגים שונים של מפתחות, בין אם מדובר על מפתח הכולל אימובילייזר ובין אם לא.  מנעולנים מקצועיים בקיאים במכלול סוגי המפתחות ויכולים לשכפל מפתחות שונים.

אמינות, מקצוענות וזמינות

שכפול מפתחות זהו שירות הניתן על ידי מנעולנים רבים. על מנת לבחור את המנעולן אשר אליו תפנו, מומלץ לבחון את הפרמטרים הבאים:

מקצוענות- מנעולן רכב מקצועי הוא מנעולן אשר התמחה בתחום מנעולנו רכב. איש מקצוע אשר מכיר היטב את סוגי המנעולים, ויודע לפתור תקלות מורכבות. מנעולן מקצועי יעשה שימוש בכלים מקצועיים, אשר יאפשרו וייעלו עבודה מקצועית ואיכותית.

אמינות – נושא האמינות הוא נושא חשוב תמיד, בפניה לכל בעל מקצוע, אך הוא חשוב במיוחד בכל הנוגע לתחום המנעולנות. מנעולן בעל כישורי פריצת מנעולים יכול לעשות נזק, אם מדובר באדם שאינו  מקצועי. תחום המנעולנות הוא תחום מפוקח בישראל, ועל המנעולן להיות מוסמך במשטרה, לפני שיוכל לעבודה באופן חוקי.

זמינות – מנעולן רכב חייב לספק שירות זמין בכל עת ללקוחות. כאשר יש צורך בשירות של מנעולן רכב, לרוב זה אינו מצב בו רצוי להמתין זמן רב. מנעולן זמין ללקוחות 24/7 יוכל לתת מענה תמידי, גם באמצע הלילה, וגם בשבת או בחג.